Neonex Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Gah...vurderte sterkt free hit og så på hvordan få inn Salah, men gikk ikke.. Byttet mane mot sane (tror det blir bra) og martial ut for felipe andersson. Sjekket heldigvis united.no hvor det sto at Martial ikke var med på spillerhotellet (Aka ikke med i troppen) før byttefristen i går. Syndet til og med og gikk inn på liverpools side og så det samme om både mane og alexander-arnold, så da byttet jeg arnold for cook (som scorte sm) Hadde trippier, men han og var ute. EDIT: Oppvarmingstrøyene til Chelsea - hva faen?! Endret 8. desember 2018 av Neonex Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Hvorfor free hit? Du vet hva det er? Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Brukte gratisbyttet på Fabianski (gjorde et eller annet feil, skulle tatt ham inn da han fikk 12p...vet ikke om jeg misclicket eller hva, men ble hennesey i stedet -.-). 2 tvungne bytter pga skader som blir -8p. Regner med Martial er tilbake til neste match mot Liverpool og han er vel eneste på United jeg ser for meg kan score mot dem. Mane ville jeg i utgangspunktet beholde, men cut him loose in the end. Så var for å slippe -8p. I tillegg til at Trippier er ute (og jeg visste alexander arnold ikke skulle spille). Når jeg tenker etter kunne jeg da fint fått inn Salah :/ Da kunne jeg slippe unna med gratisbyttet neste uke på en mann og slippe minuspoeng. Så dog at det kom tettere med kamper i romjulen, så valgte da å beholde free hiten til da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Aha. Kommer oftest runder på våren med masse utsatte kamper hvor det kan være greit å ha og. Men klart. En free hit med Salah inn som kaptein denne runden er sikkert mer enn du får til senere uansett. Endret 8. desember 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Kane på benken... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Kepa og Alanso på FPL genial eller dum.. Poeng uansett.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Bæsj. Hvorfor sette på Kane Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Raul på benken... Bææææsj. Hvorfor kjøper jeg alltid feil spillere hele tiden? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Lurer på det samme selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Faen ta vg live som lurte meg, sto ingenting om mouriniho bytte så var sååååååå glad,men neida spite 14 min han vett. 7 points right in the craper Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Herregud. Doherty igjen. Og 1 poeng på både Raul og Bennet. Hovedrivalen min har selvsagt Doherty, og nå virker det som om jeg ikke får bli med i cupen... Om ikke Digne og Richarlison har en storkamp i morgen er jeg fucked. Endret 9. desember 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Digg med Doherty mål, satser på Richarlison show imorgen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Richarlison leverer. Trenger selvmål fra Keane nå! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Trengte den Rich scoringa. Coleman og. Elendig score. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Trengte noe fra Pereyra så skjer det der lol. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Andre straffemissen til Siggy i år. Han hadde vel en utenom PL og? Jeg ba om selvmål, men det kom fra feil mann. Trenger derfor mål fra Digne nå. Richarlison blir og godkjent. Let's go! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Klomsing i forsvar. Nesten som å se united. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 JAAASAASAAAAAAAA!!!!! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Har Digne, Sigurdsson og Richarlison fra Everton. Hadde ikke Sigurdsson bomma på straffa hadde jeg hatt mål på alle tre ? Men det er klart, hadde Sigurdsson satt straffa hadde han sikkert tatt frisparket, så sånn sett faller det på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå