#Kroenkeout Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Ingen anelse om hvem jeg skal bruke som kaptein denne runden... Vurderer nesten å hente Kane (fordi jeg tror han spiller mest gjennom jula av han, Kun og Abe). Hvorfor ikke Sterling? City kommer til å valse over Watford og plassen hans er ikke åpen for rotasjon.. eller Wilson som skal til byst mot Huddersfield som har sluppet inn 24 mål. Aurna mot Cardiff som har sluppet inn 27 mål. Hazard på straffer og målpoeng mot Wolverhampton, herregud du har jo flere! Endret 3. desember 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Ja, det er problemet... Det blir ikke Arne mot Cardiff. De slipper bare inn mål fra midtbanespillere. Sterling spilte både i midtuka og nå i helga. Kan godt være det er hans tur nå. Har lyst på Kun, men hadde vært greit med info om tilstanden hans. Endret 3. desember 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 ?Guardiola on Raheem Sterling: "We are so delighted with what he has done in three years, but he can do better: more consistent, first control, his receptions, many, many things. We're delighted but he can do better." Takk Pep. Hjelpsom som alltid. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Ingen anelse om hvem jeg skal bruke som kaptein denne runden... Vurderer nesten å hente Kane (fordi jeg tror han spiller mest gjennom jula av han, Kun og Abe). Vi har så godt som identisk lag. I stedet for Alexander-Arnold har jeg Robertson, i stedet for Digne har jeg Peltier, og i stedet for Benett har jeg Suttner. Så, ja, du kan si at forsvaret mitt er ganske krem, hehe.. Jeg kjørte i alle fall Aguero og Robertson -> Kane (C, tenker jeg) og Alexander-Arnold. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Kjører fortsatt C på Sterling. Han og Sane kommer til å være den offansive kraften i city. Jesus er helt krise.. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Sterling på benk Aguero ute enda Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Fy faen. De to jeg kniver med har Aguero(Wilson vc) og Kane (byttet med Aguero denne runden) som kaptein. Jeg har Sterling... Bytta ut Aguero med Abe selv, og har han som vc. Dette kan bli stygt om Sterling får 1 minutt på tampen... Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Trodde folk seriøst at Sterling skulle starte mot Watford med Chelsea til helga? Bra. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Fy faen. De to jeg kniver med har Aguero(Wilson vc) og Kane (byttet med Aguero denne runden) som kaptein. Jeg har Sterling... Bytta ut Aguero med Abe selv, og har han som vc. Dette kan bli stygt om Sterling får 1 minutt på tampen... Har Sterling som C og Sane som VC. Nå må ikke Sterling komme inn nei Edit. Laporte inn for Jesus og alle 3 byttene brukt. Hallelluja! Endret 4. desember 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Okei. Hva faen West Ham. Slippe inn mål 5 minutter på overtid. Og Arne ut i første omgang med gult? Fuck ass. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Trodde folk seriøst at Sterling skulle starte mot Watford med Chelsea til helga? Bra. Pep har hatt en tendens til å la folk han hviler sitte på benken hele kampen om resultatet er bra. Hvis det ikke er bra trenger de jo mål, så... Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Pep har hatt en tendens til å la folk han hviler sitte på benken hele kampen om resultatet er bra. Hvis det ikke er bra trenger de jo mål, så... Ekstrem sjeldent City trenger mål mot slutten av kamper, har en fordel der. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) *yes, ingen Robbo eller Mane*Trent på benken? Fuuuuuu Trent innpå. Hurra! Nesten bra uansett hva som skjer, da ObiWan har 1 poeng og Trent har nå mulighet på CS. Endret 5. desember 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Valgte feil av Kane og Abe... Dvs, jeg valgte vel for seint, hadde ikke råd til Kane mer i går. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Salah på benk... krise Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Han kommer nok inn om de ikke får mål. Trippier er tilbake. Ser veldig bra ut i dag. Southampton er ikke bra dog. Kanskje jeg får prøve få ham inn nå som Arne uansett må dra. Eriksen har vel forøvrig målpoeng i samtlige kamper han har spilt fra start etter skaden nå... Endret 5. desember 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) "Så skal det jo stå 2-3!! Men de Gea redder mesterlig på Aubameyangs avslutning fra kloss hold!!!" Fy faen. Den ræva sesongen og så er han den første keeperen på 13 forsøk som redder et skudd fra Auba.. Og igjen... "de Gea i full strekk! Aubameyang sikter mot lengste hjørne, men United-keeperen er med på den!!!" Endret 5. desember 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 . Hvem skal du bytte Arnautovic med? Jeg dro inn Lacazette. Hadde ikke råd til Kane. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 (endret) Jimnez eller Mitro eller Success + oppgradere i forsvaret. Edit. Arne falt i narr ja... Trodde han kom til å overleve en dag. 0,4 mill tapt pga nøling etter helga nå... Endret 6. desember 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå