ClarkGable Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 CS røyk etter 4 min... å ha 2 billigere keepere å bytte på har vist seg å være dumt. ser etter Mendy erstattere. Ederson frister. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Nyter midlertidig nummer 1 plassering på forums ligaen her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg henta Digne. Funka greit det. Kjipt han var 1 poeng fra 2 bonus, men... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Jeg henta Digne. Funka greit det. Kjipt han var 1 poeng fra 2 bonus, men...tida som kommer nå er viktig da. Vurderer å oppgradere benken. Rotasjon å skader. En god 11r blir tynt uten ålreite karer på benk. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 Mane ute av cl troppen til Liverpool. Han får tid til å hente seg in til PL. Kan være positivt. Han grein i kampen for Senegal. Bra han får slappet av litt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Har ondt i sjelen akkurat nå. Bytta ut Hazard pga. to prisendringer på kort tid og uvisst skadebilde. Byttet han ut prisendring natt til i dag. Dette ble en dominoeffekt som gjorde til at jeg bytte ut Hart, Barkley og Hazard til Kepa, Camarasa og Sterling. Hvis ikke begge spiller kommer iallefall den ene til å spille og strengt tatt kommer de til å herje mot et svakere Fulham forsvar. Jeg kommer til å tenke at jeg gjort noe dumt uansett. På en annen side så har Barkley ikke spilt siden jeg tok han inn i laget og ha en spiller til 6 mill på benk er ikke hensiktsmessig. Og det ser ut som man kan ikke gå uten å ha Sterling i laget sitt i år... Endret 27. november 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Har ondt i sjelen akkurat nå. Bytta ut Hazard pga. to prisendringer på kort tid og uvisst skadebilde. Byttet han ut prisendring natt til i dag. Dette ble en dominoeffekt som gjorde til at jeg bytte ut Hart, Barkley og Hazard til Kepa, Camarasa og Sterling. Hvis ikke begge spiller kommer iallefall den ene til å spille og strengt tatt kommer de til å herje mot et svakere Fulham forsvar. Jeg kommer til å tenke at jeg gjort noe dumt uansett. På en annen side så har Barkley ikke spilt siden jeg tok han inn i laget og ha en spiller til 6 mill på benk er ikke hensiktsmessig. Og det ser ut som man kan ikke gå uten å ha Sterling i laget sitt i år...alltid best å vente til pressekonferanser fredag. Jeg er enig i Sterling er viktig å ha. Ta et eksempel. Aguero scorer ikke på bortebane. Tror det er 7-8 kamper siden sist. Pep har funnet en skikkelig maskin i Sterling, i disse situasjonene. Sist sesong hadde han 18 mål, 17 assist. Endret 27. november 2018 av ClarkGable Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 alltid best å vente til pressekonferanser fredag. Jeg er enig i Sterling er viktig å ha. Ta et eksempel. Aguero scorer ikke på bortebane. Tror det er 7-8 kamper siden sist. Pep har funnet en skikkelig maskin i Sterling, i disse situasjonene. Sist sesong hadde han 18 mål, 17 assist. pluss CL. Kan få info av å se hvem som spiller å ikke. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 27. november 2018 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) alltid best å vente til pressekonferanser fredag. Jeg er enig i Sterling er viktig å ha. Ta et eksempel. Aguero scorer ikke på bortebane. Tror det er 7-8 kamper siden sist. Pep har funnet en skikkelig maskin i Sterling, i disse situasjonene. Sist sesong hadde han 18 mål, 17 assist. Fordelen nå er at jeg har flere som er over han i pris, ergo uten å bytte ut hele laget for å få inn Hazard igjen (når han begynner å prestere igjen) Akkurat nå var han den som presterte dårligst i laget mitt på de 5 siste kampene. Endret 27. november 2018 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Jævla Patricio. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Det var kamp igår ja. Jippi. Moutiniho har gitt meg nada siden jeg kjøpte han. Må ut. Endret 1. desember 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Murray, stones og Aguero starter ikke. Er som Fantasy-ligaen straffer meg for noe. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 I det minste starter Sterling, som er min visekaptein, mens Aguero ikke er med i det hele tatt. Men Bennet startet heller ikke, så nå har jeg bare en å gå på til i morgen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Sanchez skadet i 6 uker. *henter inn Martial like a boss* Martial starter på benken og United får bank av Southampton... Jaja, han kommer vel i det minste innpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Pedro på benk selvfølgelig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Du har ikke drøssevis av folk som ikke starter slik som oss andre? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Hva er vitsen med å ha Pedro hvis man benker han hjemme mot Fulham? EDIT: Du glemte å endre laget ja Kjipern Endret 2. desember 2018 av Maefteda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Du har ikke drøssevis av folk som ikke starter slik som oss andre?Har kun en på draft-ligaen og det er Stones. Med tre backer i startelveren. Edit: kjipt som bare raskeren. Endret 2. desember 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. desember 2018 Del Skrevet 2. desember 2018 Har selv Fabianski på benk. Sukk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Ingen anelse om hvem jeg skal bruke som kaptein denne runden... Vurderer nesten å hente Kane (fordi jeg tror han spiller mest gjennom jula av han, Kun og Abe). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå