Golf'ern Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 Ville ikke hatt Kane som kaptein, bedre og ha Aguero eller Salah. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. november 2018 Del Skrevet 16. november 2018 Mendy skadet. En free transfer. Resten av laget er bra. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Satser på å sette Mendy på benken. Så kan Bennett for Wolves gjøre jobben. Med 2 free transfers neste runde kan jeg gjøre Mendy til Alonso gratis. Gamblet på å selge Alonso, så jeg kunne gjøre Maddison til Mane. Men nå som Mendy er ute, ser jeg ingen forsvarsspiller som er bedre erstatter en Alonso. Hvordan ser andre folks lag ut etter den internasjonale uka? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Vel, jeg er glad for at jeg ikke henta Mendy tilbake. Men jeg angrer jo fælt for at jeg solgte Silva for å gjøre plass til ham forrige runde. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Vel, jeg er glad for at jeg ikke henta Mendy tilbake. Men jeg angrer jo fælt for at jeg solgte Silva for å gjøre plass til ham forrige runde. Kaptein valget denne runden virker åpent. Begge Salah å Aguero spiller borte. Et bra kapteins valg kan gjøre under for overall rank. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Jeg og det som nå er min hovedmotstander i pengeligaen har begge Hazard og Aguero. Han har Mane og jeg har Sterling. Vi har stort sett hatt Aguero som kapteiner begge to, men usikker på hva han velger denne gang. Vurderer en cheeky ©Richarlison. Men Cardiff har tydeligvis en greie med å la midtbanespillere score, så Sigurdsson hadde nok vært bedre. Kanskje både Rich og Tosun får spille hjemme mot Cardiff? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 Jeg og det som nå er min hovedmotstander i pengeligaen har begge Hazard og Aguero. Han har Mane og jeg har Sterling. Vi har stort sett hatt Aguero som kapteiner begge to, men usikker på hva han velger denne gang. Vurderer en cheeky ©Richarlison. Men Cardiff har tydeligvis en greie med å la midtbanespillere score, så Sigurdsson hadde nok vært bedre. Kanskje både Rich og Tosun får spille hjemme mot Cardiff? Har Richarlison selv. Litt usikker på Mane. Han gikk av banen for Senegal å gråt, pga buing. Behøver ikke bety han spiller en dårlig kamp da. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Usikker på om det blir kaptein på Salah eller Aguero hm.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Solgte sterling og Mané for salah og f. Anderson. Snipp snap snute,så er jeg ute Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Endra kaptein fra Sterling til Richarlison i går kveld... Fml Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Kaptein Sterling. Pluss Mane, Arnold Alexander, Van Dijk i laget. En god dag, sånn sett. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Lurer på om jeg enten skal ta Hazard eller Mane å oppgradere til Sterling. Hvordan spilte egentlig Mane i dag??Har Hazard, Mane, Sane, Barkley og Fraser.Hadde C på Aguero og V på Sane. Den svir idag.. Endret 24. november 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Var en av de bedre på banen. Har god track record mot Everton også forøvrig. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. november 2018 Del Skrevet 24. november 2018 Hazard er bare å bytte, gjorde det selv for noen runder siden fornøyd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Trengte en Wolves CS for å redde runden. Det gikk ikke lang tid gitt... Får håpe Bennet scorer og Patricio redder en straffe da... Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Jaja. Ga meg endelig på min stick to my guys-strat for noen uker siden (byttet ut Sané for Martial da Martial begynte å komme i form) og byttet så klart ut Mitrovic etter tips fra noen her forrige uke.... Nå i går røyk Kane for Wilson og jeg tok inn Sterling på midtbanen som ny C. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Mitrovic er et habilt bytte da, han og Fulham så jo ut som ett synkende skip (bytta han ut for 3 runder tilbake) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2018 Del Skrevet 25. november 2018 Hente Wilson nå er kanskje litt rart. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 CS røyk etter 4 min... å ha 2 billigere keepere å bytte på har vist seg å være dumt. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. november 2018 Del Skrevet 26. november 2018 CS røyk etter 4 min... å ha 2 billigere keepere å bytte på har vist seg å være dumt. ser etter Mendy erstattere. Ederson frister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå