Sexylubb1 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Kommer Danilo og Shaqiri til å spille? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Sistnevnte kommer nok til å få tid. Danilo var last round pick Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Shaqiri er vel i utgangspunktet førstemann fra benk, så kommer nok til å få endel spilletid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2018 Del Skrevet 9. august 2018 Klopp roterer ofte. Og Shaqiri har imponert i preseason Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Mitt foreløpige lag. Veldig usikker på om det er lurt å utelate Arsenal og Chelsea helt. Veldig usikker på keeper (hadde McCarthy inntil i går), men ønsker å ha med en United-forsvarer (hvem spiller???!) De Gea MUN Doherty WOL Meny MCI Alexander-Arnold LIV Jota WOL Salah LIV Pereyra WAT Bernardo Silva MCI Aguero MCI King BOU Firmino LIV Fabianski WHU Daniels BOU Wan-Bissaka CRY Hudson-Odor CHE Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 men ønsker å ha med en United-forsvarer (hvem spiller???!) Shaw og Darmian er de eneste tilgjengelige backene United har til i kveld. Skal jeg tippe blir rekka: Darmian - Bailly - Smalling - Shaw Lindelöf kan også starte, var god i pre season. Jones kutta ferien et par dager, men lite trolig at han er klar for start. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) heh, har som vanlig gjort om laget 10 ganger siste døgnet, men har klart å lure inn Aguero, Salah og Aubameyang uten at resten av laget er helt håpløst. Er en del spillere jeg har lyst på men må nesten vente noen runder å la start 11ere få satt seg. Endret 10. august 2018 av barezell Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Men verken Shaw eller Darmian er bankers om et par runder. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Men verken Shaw eller Darmian er bankers om et par runder. Nettopp. Darmian er Uniteds svakeste ledd, og han har knapt gjort noe offensivt siden han kom til klubben. Ville aldri hatt han på FPL. Luke Shaw? Han kan klare å spille seg inn i laget ettersom Young ikke er så young lenger, men aldri i livet om han er FPL-materiale. Kjør på med van Aanholt eller noe i stedet. Ville holdt meg unna United-forsvaret før laget setter seg og spillerne er tilbake. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Beste spiss til £7,5m eller mindre? Arnautovic eller Zaha? Mitrovic? Andre? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 De tre er bra. Har også troa på King til 6,5. Tosun på Everton er også spennende. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Har veldig lyst å drifte i hele Salah og få inn Øzil og Sanchez i stedet. Men tør ikke. :( Byttet ikke. Sanchez hattrick incoming. Endret 10. august 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Salah hadde jeg ikke turt å gå uten. Risikerer å havne etter "alle". Lenke til kommentar
JUL Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Optimalt forsvar. Veldig sterk midtbane. Billige spisser med målteft på topp. Utrolig hva man får uten Salah. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Sanchez med assist allerede ja. (Litt drøyt når straffen er for en hands etter en deflection?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Sanchez med assist allerede ja. (Litt drøyt når straffen er for en hands etter en deflection?)Kan fort hende de poengene forsvinner ila kvelden. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Slik entrer jeg årets FPL sesong: Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 (endret) Nei faen. Jeg hadde Shaw/Alison på laget mitt (som jeg endret 100 ganger) tidligere i dag i stedet for De Gea/Robertson! Og i det jeg skriver dette scorer selvsagt Leicester... Endret 10. august 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 10. august 2018 Del Skrevet 10. august 2018 Bytta Mendy med Shaw og Moura med B.Silva da jeg var usikker på om Shaw fikk spille :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå