ClarkGable Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Ja. Jeg har vært sikker som bare det på å få inn Salah gjennom Sterling, men det er litt vilt å selge sterling nå. Det er typisk sånne tunge transfers som jeg har brent meg på tidligere. Det blir mye tenking frem mot deadline. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2018 Del Skrevet 6. november 2018 Både Salah og Mané kan ta fyr mot Fulham. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Pep har jo sagt at det er ikke plass til Sane, Mahrez, D.Silva, B.Silva, Sterling hver kamp. Jeg mener å ha sett tall en plass på det er Sane og Mahrez som blir rotert mest. Å ta ut Sterling nå for Salah er galskap. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Pep har jo sagt at det er ikke plass til Sane, Mahrez, D.Silva, B.Silva, Sterling hver kamp. Jeg mener å ha sett tall en plass på det er Sane og Mahrez som blir rotert mest. Å ta ut Sterling nå for Salah er galskap. Jepp. Det er ikke en lur ting å gjøre. Vurderer en cheeky Fraser -> Shaqiri. Men slik ståa er nå mangler jeg 0,1, og det å ta hit for det som kanskje blir å anse som en 1-2 gw punt høres ikke lurt ut.. Ja. Jeg har vært sikker som bare det på å få inn Salah gjennom Sterling, men det er litt vilt å selge sterling nå. Det er typisk sånne tunge transfers som jeg har brent meg på tidligere. Det blir mye tenking frem mot deadline. Enig. Valgene denne gameweeken er de vanskeligste jeg har stått ovenfor denne sesongen, tør jeg melde. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Pep har jo sagt at det er ikke plass til Sane, Mahrez, D.Silva, B.Silva, Sterling hver kamp. Jeg mener å ha sett tall en plass på det er Sane og Mahrez som blir rotert mest. Å ta ut Sterling nå for Salah er galskap. Sane fordi Mendy gjør jobben hans med å være breddespilller på kanten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Meh. Sterling spilte hele kampen i dag. *nervøs* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Beholde Hazard eller ta han ut for å få inn Sterling eller Salah (eller Mané)? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Meh. Sterling spilte hele kampen i dag. *nervøs* Han kommer til å spille til helgen. 1. hjemmekamp 2. ingen klare erstattere for hans plass 3. form Beholde Hazard eller ta han ut for å få inn Sterling eller Salah (eller Mané)? Ville iallefall ventet til å se kampen mot Bate før beslutningen ble tatt. Ett annet spørsmål; er det SÅ aktuelt å hitte på sterling før ett manchester darby? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Beholde Hazard eller ta han ut for å få inn Sterling eller Salah (eller Mané)?behold Hazard, å jobb mot å få inn Salah,mane eller sterling? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 behold Hazard, å jobb mot å få inn Salah,mane eller sterling? rådet jeg prøvde å formulere er å ikke selge de beste spillerne du har. Prøv å finn en annen vei. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Ser ut som Sterling blir i laget. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Basert på?sterling? Bastert på nok en vill kamp. Behold Hazard? Basert på Hazard sin gode sesong. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Å Plus, hva er basert på hva da? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 https://fantasy.premierleague.com/a/team/my Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 sterling? Bastert på nok en vill kamp. Behold Hazard? Basert på Hazard sin gode sesong. misforstod. Det var sikkert et retorisk spørsmål, siden du venter med svar. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 sterling? Bastert på nok en vill kamp. Behold Hazard? Basert på Hazard sin gode sesong. Jeg lurte på om feks Pep hadde uttalt noe etter kampen. (Ikke at man kan stole på han da men). Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Jeg lurte på om feks Pep hadde uttalt noe etter kampen. (Ikke at man kan stole på han da men). må nok vente til fredag. Men Sterling er jo en av de beste spillerene de har. I hele fjor gikk folk å sa nå blir han benket. Jeg sliter forresten med å få inn mane eller Salah. Akkurat nå har jeg mistet litt lysten. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 må nok vente til fredag. Men Sterling er jo en av de beste spillerene de har. I hele fjor gikk folk å sa nå blir han benket. Jeg sliter forresten med å få inn mane eller Salah. Akkurat nå har jeg mistet litt lysten. så havnet han på 18 mål, 17 assist. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Jay Egersdorff. Verdens beste FPL manager. https://m.youtube.com/watch?v=IWWISQ2_2UU&t=310s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå