Gå til innhold

Fantasy Premier League 2018/19

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det å få inn Mané eller Salah som blir ukens oppgave. Og den blir vanskelig.. Planen var opprinnelig Sterling, men han så on fire ut i helgen. Hva ville folk gjort?

Fabianski - Patricio

Alonso - Trippier - Robertson - Wan. Bis - Peltier

Haz - Sterling - Richarlison - Fraser - Jorginho

Arnautovic - Aguero - Wilson

1 free transfer, og 1,1 mil i banken. Har forøvrig igjen wildcard, men smeller ikke det med dette laget. Når den tid kommer derimot, da ryker i alle fall Jorginho og Fabianski. Unødvendige midler som ligger der... Men men.

Lenke til kommentar

Det er det å få inn Mané eller Salah som blir ukens oppgave. Og den blir vanskelig.. Planen var opprinnelig Sterling, men han så on fire ut i helgen. Hva ville folk gjort?

Fabianski - Patricio

1 free transfer, og 1,1 mil i banken. Har forøvrig igjen wildcard, men smeller ikke det med dette laget. Når den tid kommer derimot, da ryker i alle fall Jorginho og Fabianski. Unødvendige midler som ligger der... Men men.

Plan min er Sterling ut, Salah inn. Har 2 ft. Var litt fristet til å putte mane inn for Sterling, så jeg får oppgradert Trent Alexander til Robertson.

Men hvis Salah holder seg skade fri, så kan jeg Kapteinen han hver uke frem til de møter United 16 Desember. Uten Salah, er sjansen stor for å falle litt i fra.

Endret av ClarkGable
Lenke til kommentar

Fabianski - Patricio

Samme lag som meg, med unntak av Robertson, Jorghino (why?) og Peltier. Jeg har Trent, Camarasa og Bennet. Og ingen transfers men 2,8 i banken.

Selv skulle jeg ønske jeg kunne få inn Mane for Fraser nå, men da må jeg få inn en billig keeper og evt nedgradere en forsvarer. Har samtidig lyst på Mendy og litt Martial. Jeg kan selvsagt droppe Aguero og kjøre 352/442, men føler jeg kommer til å brenne meg på det. Spesielt så lenge Jesus ikke akkurat gjør ball til vin om dagen.

Hadde Silva en stund. Fikk over 5 poeng i snitt, men han underpresterer veldig ift sjanser han skaper og får. Det kan bety to ting. Han har uløst potensial (uflaks) eller han er for lite presis. Nå kommer jo uansett både Gundogan og KDB tilbake, så spørs jo hvor mye han får spille, selv om han sikkert er yndlingsspilleren til Pep.

Lenke til kommentar

Samme lag som meg, med unntak av Robertson, Jorghino (why?) og Peltier. Jeg har Trent, Camarasa og Bennet. Og ingen transfers men 2,8 i banken.

Selv skulle jeg ønske jeg kunne få inn Mane for Fraser nå, men da må jeg få inn en billig keeper og evt nedgradere en forsvarer. Har samtidig lyst på Mendy og litt Martial. Jeg kan selvsagt droppe Aguero og kjøre 352/442, men føler jeg kommer til å brenne meg på det. Spesielt så lenge Jesus ikke akkurat gjør ball til vin om dagen.

Hadde Silva en stund. Fikk over 5 poeng i snitt, men han underpresterer veldig ift sjanser han skaper og får. Det kan bety to ting. Han har uløst potensial (uflaks) eller han er for lite presis. Nå kommer jo uansett både Gundogan og KDB tilbake, så spørs jo hvor mye han får spille, selv om han sikkert er yndlingsspilleren til Pep.

Hvorfor jeg smalt inn Jorginho er beyond me. Stort sett 2p på benken, og koster 0,5 mer enn det man burde betale for det.. Så, han skal ut. Men i likhet med keeperoverganger o.l får jeg liksom ikke meg selv til å prioritere det. 

Med 2,8 itb burde det jo være muligheter. Men å ta -8 osv er leit. Mye skal klaffe for at det lønner seg. Deler tankene dine om Aguero. Pt tør jeg ikke gå uten. 

Uansett om jeg skal ha Mané eller Salah (for en av de skal på), så ryker enten Sterling eller Hazard. Ser liksom ikke helt veien utenom.

Plan min er Sterling ut, Salah inn. Har 2 ft. Var litt fristet til å putte mane inn for Sterling, så jeg får oppgradert Trent Alexander til Robertson.

Men hvis Salah holder seg skade fri, så kan jeg Kapteinen han hver uke frem til de møter United 16 Desember. Uten Salah, er sjansen stor for å falle litt i fra.

Jepp, enig. Men spørs om Salah er verdt 3,2 mill mer. Men kan absolutt se for meg at han er det, og. 

Sterling så så vanvittig god ut forrige match, og høstet til og med lovord fra Pep. Det gjør meg litt bange for å smelle han ut, og. Men then again, brått er han inne i Pep-rouletten.

Endret av d'espresso
Lenke til kommentar

Kan uansett ikke beskytte seg mot the bald fraud. Men Sterling er rask, truer bakrom, er alltid i farlige posisjoner. Ikke så mange på City som gjør det like bra. Jeg har troa på minst like mange poeng som i fjor.

En midtbane med både Salah, Sterling og Hazard går jo, men da må man enten kompensere foran eller bak. Poengteoretisk er det visstnok best å droppe dyre spisser. Men man må jo treffe de billige som scorer greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...