Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (Nesten?) ingen spisser har scoret mot Southampton denne sesongen. Aguero får "alltid" poeng hjemme, men det gjør Sterling og når han spiller. Sterling har stått over to av de tre siste kampene. KDB er skadet igjen, så det er plass til både Sterling, Silva og Mahrez på midten om man går ut i fra at Mendy og ikke Sane starter basert på cup-kampen, og at Gundogan ikke er klar igjen selv om han har begynt å trene med laget. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Sterling kaptein. Er på et punkt der jeg føler jeg må ta den risken. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 De over meg valgte Aguero. Jeg tok Sterling. Terningen er kastet. Tar jeg feil i dag er nok sesongen over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Om ikke begge gjør det like bra da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Da tar jeg jo ikke feil. Jeg tror Sterling gjør det minst like bra eller bedre enn de andre kapteinkandidatene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Der kosta du meg 8 poeng rett fra start omtrent Fraser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Points on Wilson ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Han burde jo hatt en assist og en straffescoring og! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Fikk ikkje martial inn i reknestykket. Synd når ha speler som han gjer no. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) Vil helst ikke at Pogba skal få poeng. Heldigvis kan tydeligvis ingen på United skyte... Pogba har ikke fått assisten på Fantasy. Så rart. Håper på det holder seg slik. Han og United var veldig gode i andre omgang, bort i fra avslutningene. Endret 3. november 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Faen. Der røk Richarlison... Og Arne scora. Angrer på at jeg venta, men måtte ha bytta med Aguero da jeg ønsker å beholde Wilson... Da er det bare å heie på Brighton da! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 9 poeng på chilwell på benk. Godt å ha i bakhånd. Richarlison betalte seg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 (endret) Vurderte litt en Leicester back i går, da noen her påpekte de hadde greit program. Gikk for Fabianski i stedet... Liverpool kan godt ta ut Trent nå. Og så kan Mane score selvmål. Endret 3. november 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ga Aguero cap foran sterling. Ser lovende ut,men håper Southampton nettet 3 mål Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Ings scoret ja. Håper Hazard blir på benken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 De over meg valgte Aguero. Jeg tok Sterling. Terningen er kastet. Tar jeg feil i dag er nok sesongen over.Gratulerer Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Fortsatt 10 minutter igjen, og Aguero ligger an til 3 bonus og blir ikke byttet ut for en gangs skyld... Men kjekt at de slipper inn mål. Begynner Morata å bli aktuell? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Har Hazard som kaptein og Aguero som vise. Har Gudmundsson med 7 poeng på benken. Kommer til å bli blytungt når Hazard kommer inn og utretter ingenting. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Bæsj. Hazard kommer inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Og gir Assist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå