#Kroenkeout Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Høres ut som vi har litt ulik spillestil. Jeg tar aldri hits med mindre jeg måtte ha spilt med under 11 mann. Lønner seg ekstremt sjeldent. Barkley kan forsåvidt være en god signering, akkurat som JLingz hadde en god periode i fjor; problemet er at man ofte blir sittende med disse spillerne for lenge, så man ender opp på et gjennomsnitt som hadde tilsvart det å ha en stabilt skårende spiller på laget uansett. Du sitter fort igjen med Fraser og Wilson med et umulig kampprogram (form over fixture?) og en Barkley med begrenset spilletid. Blir spennende å se. Jeg har også dobbel B'mouth for øyeblikket. Form og verdistigning > hits er det jeg tenkte med å ta en -4 på Barkley og som du har helt rett i det kan straffe seg, men kan også være det motsatte. Og form over fixture stemmer helt korrekt. Det jeg har tenkt mest på mtp spillestil er fleksibilitet i laget. Hvis Wilson/Mitrovic ikke leverer plutselig kan jeg bytte formasjon enten spille 3-5-2 eller faktisk 4-4-2, siden bakrekka er så sinnsyk rå, men her vurderer jeg mer hvem de spiller i mot før jeg velger sistnevnte formasjonen. Eneste spilleren jeg kunne tenkt meg (når han er frisk) er Arnautovic. Mange grønne kamper framover, men må se an formen hans og hvordan laget klarer seg med så mange skader i midtbanen. Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Form og verdistigning > hits er det jeg tenkte med å ta en -4 på Barkley og som du har helt rett i det kan straffe seg, men kan også være det motsatte. Og form over fixture stemmer helt korrekt. Det jeg har tenkt mest på mtp spillestil er fleksibilitet i laget. Hvis Wilson/Mitrovic ikke leverer plutselig kan jeg bytte formasjon enten spille 3-5-2 eller faktisk 4-4-2, siden bakrekka er så sinnsyk rå, men her vurderer jeg mer hvem de spiller i mot før jeg velger sistnevnte formasjonen. Eneste spilleren jeg kunne tenkt meg (når han er frisk) er Arnautovic. Mange grønne kamper framover, men må se an formen hans og hvordan laget klarer seg med så mange skader i midtbanen. Etter mitt syn, så burde verdistigning være et resultat av å velge de beste spillerne med tilgjengelige FT og, om nødvendig, noen få enkelthit. Det er veldig spekulativt om stigningen i team value du "tjener" på hits vil føre til en økt poengsum som overgår poengtapet forårsaket av hittet. 0.5 millioner kan selvsagt gjøre at man får oppgradert en spiller, men det er ikke en så sterk korrelasjon mellom pris og poeng. Man kan peke på toppspillere som Aguero og poengene de får, men tilsvarende kan man peke på Lukaku. De fleste toppspillerne er relativt hit-adverse, jeg tror snittet ligger rundt 5 blant de som scorer konsistent mot toppen. Selvsagt kan man bli tvunget inn i hits hvis man er en toppspiller, men har en dårlig start (> ~1.5 mill post-WC etter gw 5-6). Men det blir en diskusjon av spillestil, mer enn noe annet. Spennende å diskutere, egentlig; men veldig få har reflektert over hvordan de spiller. Jeg er ganske ny til spillet, så jeg er kanskje farget etter hvordan spillmekanismene har vært de siste to årene. To-tre runder frem i tid, spesielt mtp. at det er langslagspause, så er det nok noen nye spillere i rotasjon. Brått noen flere enn Arnau som er aktuelle da. Endret 29. oktober 2018 av Dr. Professor Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 . Jeg har spilt siden det kom og vært konsis på å ligge under 500000, men i år har det vært katastrofe. Sikkert derfor jeg driter litt i hits også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Spurs kommer til å tape, og Kaptein Kun scorer faen meg ikke engang. Bomma et par gode muligheter og. Sukk. Min argeste konkurrent får 82, jeg får 61. Han doblet ledelsen. Kun pga Mane, som er grunnen til at han leder i utgangspunktet. Hadde Silva, Kun og Lamela satt de enorme sjansene sine i dag hadde det vært likt. Gah. Endret 29. oktober 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Spurs kommer til å tape, og Kaptein Kun scorer faen meg ikke engang. Bomma et par gode muligheter og. Sukk. Min argeste konkurrent får 82, jeg får 61. Han doblet ledelsen. Kun pga Mane, som er grunnen til at han leder i utgangspunktet. Hadde Silva, Kun og Lamela satt de enorme sjansene sine i dag hadde det vært likt. Gah. Enig. synes ikke de ser bra ut om dagen. Ergo bort med det på fantasy og det har jeg allerede gjort Endret 30. oktober 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Rast nedover igjen. Ingen Salah på laget forrige runde. Aguero vise kaptein for Hazard. Må bare prøve å finne formen igjen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Sikkert mange som lurer på hva en skal gjøre med Aguero. Greit å kjøre en differential, men synd når en med 50%+ eierskap eksploderer. Da ligger man automagisk et stykke bak alle de. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 (endret) Hvorfor gjøre noe? Han er topp 3 spiss med grei margin. Har greie kamper fremover og de to andre på topp tre har verre program. Og den ene av dem er greit lett å ha sammen med Aguero uansett. Man kan selvsagt gamble på at Auba opprettholder målsnittet fra de tre siste kampene og prøve seg på ham i stedet (det er jo nok av greie City-spillere utenom Aguero). Endret 31. oktober 2018 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Beholder Sterling denne runden. City hjemme mot Southampton. Salah spiller mot Arsenal. Men Salah inn neste runde er 100 prosent i boks. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hitte ut Trent for Pereira? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hvorfor? Skal han ikke spille back igjen? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Pereira har ganske digg program, Gomez skal vel spille imorgen for Trent? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Hele ukas research endte med Doherty til Chilwell. Han sitter på benken til og med. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Etter å ha klart å sitte helt stille i båten, og unngått alt av triggerfingre og kneejerking som har fristet gjennom uken, sitter jeg med følgende. Fabianski - Patricio Alonso - Robertson - Trippier - Wan Bis - Peltier Richarlison - Haz - Jorginho - Sterling - Fraser Arna - Kane - Wilson 0 ith og 1 ft Planen nå er: Til gw 11: Kane -> Aguero Til gw 12: Sterling -> Salah og Trippier -> Doherty for -4 Da har jeg i så fall 0,4 itb med dagens priser igjen. Henger dette på greip? Programmessig gw 11 og 12 ser det jo greit ut, tenker jeg. Prismessig er det selvfølgelig litt katastrofe å kaste seg på Doherty nå, og at på til ta han inn til en bortekamp mot Arsenal. Blir Kane få det på til gw 15 og fløteprogrammet kan det bli vrient, for all del.. Og kanskje ikke Aguero er så få det på som jeg skal ha det til? Men å ikke ha han inn til helgen vet jeg ikke helt om jeg klarer. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Drakk meg full. Så gjorde det som virket som best for laget. Doherty til Chilwell. Han sitter til og med på benken, Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Beholder Sterling denne runden. City hjemme mot Southampton. Salah spiller mot Arsenal. Men Salah inn neste runde er 100 prosent i boks. På de siste 5 kampene har det blitt scoret 27 mål. Liverpool har vunnet 3 av 5. Siste kampen som endte målløs var på 90 tallet? Ville hittet på liverpool angrep til denne runden! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 På de siste 5 kampene har det blitt scoret 27 mål. Liverpool har vunnet 3 av 5. Siste kampen som endte målløs var på 90 tallet? Ville hittet på liverpool angrep til denne runden! Det er sant. Hadde vært fint om Arsenal spilte en god kamp.Emery har gjort en brukbar jobb. Føles feil å selge Sterling i dag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Klarer ikke bestemme meg for kaptein i dag. Sterling, Aguero eller Hazard. Sukk. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Sitter og klør meg i hodet selv. Agüero er jo alltids et godt valg, men han får jo aldri 90 minutter... Og så vet man jo aldri helt hvem som starter på midten med Pep's rotasjon. Det er vel også usikkert om Hazard får starte mtp den lille skaden hans? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. november 2018 Del Skrevet 3. november 2018 Kjører Aguero selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå