Sexylubb1 Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Fytti. Å bytte Mane før forrige runde med Sterling har virkelig svart seg. Han som leder pengeligaen hadde ham i tillegg som kaptein.......... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Fytti. Å bytte Mane før forrige runde med Sterling har virkelig svart seg. Han som leder pengeligaen hadde ham i tillegg som kaptein.......... As do I, as do I ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Lol, 54p før bonus på 4 spillere. 7 spillere igen, så kan jo bli tidenes runde om dette fortsetter,,,,må være mye poeng ute å går denne runden:-D57 p med 4 spillere igjen selv. Solgte Hazard for Mané kun for denne runden. Fornøyd Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Regner jo med at City gruser Spurs uansett. Får håpe det er Sterling som ordner det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Har sterling på laget,så fin trøstepremie det. Vært bedre om tottenham tar poeng dog. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 mista CS på det møkkamålet der helvete. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 Wohoo, #1 i diskusjon.no ligaen ? Varer nok ikke lenge! 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 jeg nærmer meg andre enden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Ingen Hazard... Da er jeg i den herlige posisjonen at jeg har tre City-spillere med (V) på Kun, men holder med Spurs. Sukk. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Fyfaen Hazard har 1 poeng på to runder etter jeg kjøpte han at det går ann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Man viste jo at Hazard sannsynligvis ikke spilte. Solgte han for Mané kun for denne runden. Tanken var å kjøpe han tilbake momentant etter runden,men Mané er litt on fire Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Var kommet forskjellige meldinger. Enkelte ITK-er sa han kom til å bli klar. Mane ass. Han alene kommer til å bli min bane denne sesongen. Hadde han ikke de første rundene. Solgte ham igjen før forrige runde. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Seff har ikke Hazard fått poeng når jeg henta hab og ja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Selvsagt scorer Pogba. Faen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 Jeg satte Robertson som kaptein og hadde tilfeldigvis Hazard satt opp som visekaptein. Noen bedre? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Jeg satte Robertson som kaptein og hadde tilfeldigvis Hazard satt opp som visekaptein. Noen bedre?Vanskelig å slå den gitt, kondolerer! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Full panikkknapp sia jeg ikke hadde Kane. Bytta UT Wilson, Mane og Kepa for Heart, Milner og Kane. Vær så snill å si at jeg ikke har vært en idiot... som svir av så mye for å få inn Kane.. Min dårligste avgjørelse siden jeg begynte med FPL.. Byttet tilbake i dag fikk inn Wilson for Kane, Mendy for Bennett og Mane for Moutinho og Barkley for Richarlison . Heart Hennessey Robbo Mendy Alonso Doherty WanB Mane Hazard B.Silva Barkley Fraser Aguero Wilson Mitrovic Har fortsatt 0.7 ITB Endret 29. oktober 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Min dårligste avgjørelse siden jeg begynte med FPL.. Byttet tilbake i dag fikk inn Wilson for Kane, Mendy for Bennett og Mane for Moutinho og Barkley for Richarlison . Heart Hennessey Robbo Mendy Alonso Doherty WanB Mane Hazard B.Silva Barkley Fraser Aguero Wilson Mitrovic Har fortsatt 0.7 ITB Hvor mange hits har du tatt? o_O Barkley er åpenbart ingen å satse på, ettersom plassen hans er altfor konkurranseutsatt i øyeblikket; til tross for tre gode kamper. Litt lotto det der. Men det er ikke verdt 1FT for å bytte han ut, heller. Endret 29. oktober 2018 av Dr. Professor Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 (endret) Hvor mange hits har du tatt? o_O Barkley er åpenbart ingen å satse på, ettersom plassen hans er altfor konkurranseutsatt i øyeblikket; til tross for tre gode kamper. Litt lotto det der. Men det er ikke verdt 1FT for å bytte han ut, heller. 2 FT og 2 hits. Tenker at Barkley spiller pga av form. Skal ikke ha han på lang sikt er vel viktig å presisere. Ønsket han egentlig ikke, siden han ikke er noe god FPL ressurs, men det med form må nesten spille litt inn for å prøve seg på han i en periode. OG jeg trenger differentials for å klatre! Har forresten 103,4 i lagverdi Endret 29. oktober 2018 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
Dr. Professor Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 2 FT og 2 hits. Tenker at Barkley spiller pga av form. Skal ikke ha han på lang sikt er vel viktig å presisere. Ønsket han egentlig ikke, siden han ikke er noe god FPL ressurs, men det med form må nesten spille litt inn for å prøve seg på han i en periode. OG jeg trenger differentials for å klatre! Har forresten 103,4 i lagverdi Høres ut som vi har litt ulik spillestil. Jeg tar aldri hits med mindre jeg måtte ha spilt med under 11 mann. Lønner seg ekstremt sjeldent. Barkley kan forsåvidt være en god signering, akkurat som JLingz hadde en god periode i fjor; problemet er at man ofte blir sittende med disse spillerne for lenge, så man ender opp på et gjennomsnitt som hadde tilsvart det å ha en stabilt skårende spiller på laget uansett. Du sitter fort igjen med Fraser og Wilson med et umulig kampprogram (form over fixture?) og en Barkley med begrenset spilletid. Blir spennende å se. Jeg har også dobbel B'mouth for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå