#Kroenkeout Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 Hvem skal jeg ta ut for Mendy da? Trips? Ser ikke laget ditt?! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. oktober 2018 Del Skrevet 13. oktober 2018 WanB, Trips, Trent, Alonso og Bennet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Spørs vel hvor mye du har å gå på økonomisk, Mendy koster jo litt mer enn de fleste av de der bortsett fra Alonso. Så kan man jo også lure på om Alonso er passert toppen sin eller om det kommer en ny dose med de vi så i de første rundene. Ser man på kampprogrammet og tenker ift til cleansheet så har jo Crystal P det desidert verste, med Arsenal, Chelsea, Spurs og Man Utd på rekke og rad, så sånn sett bør man kanskje vurdere å kvitte seg med Wan-Bissaka. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 WanB, Trips, Trent, Alonso og Bennet. Ikke selg trippier. Å ikke selg Alonso. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Funderer litt på å kjøre 4 bak. Har Patricio i mål, så spørs vel om Bennet ryker isf. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Selg tripper før han får price drop og hent inn mendy før han får pris økning. Tripper kommer til å droppe pga at det var mange som henta han inn når Mendy ble skadet og nå kjører de kontra. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Setter opp wild card laget. Ser ut som det blir Aguero,Mitrovic,Arnautovic. Så er det fristende å bruke cash på forsvaret. Salah frister veldig lite. Litt usikker om jeg skal ha Maddison eller Alonso. Må få satt opp ett bra lag. Hadde god start på sesongen, men siste 3 rundene har vært dårlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. oktober 2018 Del Skrevet 14. oktober 2018 Selg tripper før han får price drop og hent inn mendy før han får pris økning. Tripper kommer til å droppe pga at det var mange som henta han inn når Mendy ble skadet og nå kjører de kontra. Veit. Men Trips har en god runde igjen. Laber aktivitet på begge i dag, så jeg har tydeligvis god tid på meg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2018 Selg tripper før han får price drop og hent inn mendy før han får pris økning. Tripper kommer til å droppe pga at det var mange som henta han inn når Mendy ble skadet og nå kjører de kontra. Trippier gikk nettopp opp i pris og fortsetter å bli kjøpt mer enn solgt. Jeg kommer nok til å selge han for Mendy likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 (endret) Gambling på Wilson(hjemme mot Southampton) som cap foran sterling, Hazard og Lacazette. No guts, no glory Endret 20. oktober 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Spenstig den. Satte selv kapteinsbindet på Mendy og satser på rent bur og et par fine assist mot Burnley. Ser foreløpig ut som det var et bedre valg enn Hazard i hvertfall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Sterling starter selvsagt ikke når jeg henter ham... Regn med hattrick fra Mane i dag, folkens! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Sterling starter selvsagt ikke når jeg henter ham... Regn med hattrick fra Mane i dag, folkens!har han som kaptein. Haha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Har verken han eller gult kort Hazard som kaptein ^^ Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2018 Kjørte wildcard, fikk tilbake Salah, cappa Salah. Heia Liverpool Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 har han som kaptein. Haha. Mane? Spenstig. Aguero som kaptein her. Tryggere enn Sterling, selv om Sterling fort hadde tatt mer poeng fra start. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Blir ikke mye poeng på Patricio i dag... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Burde vel henta Mendy i stedet for Sterling ja. Sukk. Glad jeg beholdt Silva iaf! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Hva skjer med Trent Alexander? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2018 Del Skrevet 20. oktober 2018 Lurer jeg og på. Får inn Bennet. Fikk inn WanB forrige runde. Fuck Gomez ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå