Sexylubb1 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Sliter med Aguero vs Hazard selv. Enn så lenge har jeg på Aguero. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Takk for tips, har dere solgt Mendy eller beholder dere han? Vurderer han mot Trippier. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Trodde jeg skulle beholde Mendy når det først var snakk om at han misser bare en runde, men nå er det mer usikkert og at han kan bli ute lenge, så jeg tar han ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Kommer til å se det an. Han datt fra 65 til 64 i natt. Jeg kjøpte på 60, så det går greit enn så lenge. Bytter nok om han ser ut til å gå ned igjen. Egentlig hadde jeg lyst å hente inn Richarlison igjen denne uka. Endret 22. september 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 L. Moura eller B. Silva? ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Etter det jeg har sett, Moura. Billigere og spiller så og si spiss. Har han selv. Eneste aberet er at Son er tilbake, men Lucas har vært Spurs beste spiller så langt. Håper Fulham scorer, men ikke Schurrle eller Mitrovic. Endret 22. september 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Fuckings Mitrovic. Tok meg ikke råd til ham, selv om han var god i den forrige kampen jeg så. Ser på nå, og hele Fulham er jo satt opp kun for å få ballen på hodet hans med tidlige eller sene legg, eller kort inn i boksen sent. Nå har jeg strengt tatt råd, da jeg har droppet Salah noen runder, men har ikke transfers å bruke. Mendy må kanskje ut. Vil ha Richarlison og etter hvert Salah inn. Buhu. Go get them Wilson. Nå starter faen meg Dilva på benken og. Fuck deg Pep. Endret 22. september 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 Først NÅ scorer Salah når jeg ikke har han lengre! Bra Mitrovic putta på slutten, samt B. Silva/Aguero <3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Betyr de siste par kampers resultater at West Ham-spillere utenom Arna er aktuelle? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. september 2018 Forfatter Del Skrevet 23. september 2018 Når kampprogrammet begynner å se veldig bra ut fra GW11, så har jeg tenkt til å skaffe meg Fabianski eller Balbuena i tillegg til Arnautovic. Yarmolenko kan også bli farlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Herregud. Har bare sett 15 minutt av denne kampen men har allerede lyst på Richarlison tilbake. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Gikk på nok en mandagssmell i går. Eier jo ikke tålmodighet når det koommer til FPL, men i går røyk Milner ut av laget (heldigvis benken forrige runde) og inn kommer Son. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Vet ikke hva jeg skal gjøre, men noen må på benkKepa (Hennessey)Robertson Alonso AWB (Doherty, Bennett)Mane, Hazard, Richarlison, Fraser, D.silva Mitrovic Aguero © (Wilson)Vet ikke hvem jeg skal benke. mtp Chelsea vs. Liverpool og wolves som møter southampton. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 (endret) Synes det så greit ut slik, jeg. Tror ikke Chelsea holder nullen, men tviler på det er større sjans for at CP/Wolves gjør det. Liverpool må jo stoppe en gang, hvorfor ikke mot det tredje formlaget? Endret 25. september 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Synes det så greit ut slik, jeg. Tror ikke Chelsea holder nullen, men tviler på det er større sjans for at CP/Wolves gjør det. Liverpool må jo stoppe en gang, hvorfor ikke mot det tredje formlaget? Hva med wolves forsvarere mot southampton? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 De har vel litt over 2 i odds på å holde buret rent. Jeg har Patricio fast i mål, så jeg håper selvsagt på det. Ings er dog tilbake til denne kampen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Har rast nedover ranking listen siste ukene. Nå venter Chelsea Liverpool. 5 spillere bare i den kampen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. september 2018 Del Skrevet 26. september 2018 Har rast nedover ranking listen siste ukene. Nå venter Chelsea Liverpool. 5 spillere bare i den kampen. Det har nok de fleste av de over deg og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Finner plutselig meg selv med Mane, Dilva og Lucas på laget, som alle spilte Ligacup og alle plutselig virker usikre på å starte i helgen. Sukk. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 ut med De Gea og heller to average keepere tilgjengelig, får se hvordan det går, hatt han sykt lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå