Niram Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Grøss. Der røyk CS på allison og Robertson. Er så lei av at de ryker heeelt på slutten nå.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Haha. Bytta fra Robertson til Trent på WC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Haha. Bytta fra Robertson til Trent på WC.Hvorfor? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Og nå er plutselig Mendy skada rett før kamp og ja. Det her.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hvorfor? 1 mill mindre. Brukte penger på midtbanen. Vet Robertson er bedre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Solgte King, kjøpte ikke Fraser pga skaderykter. Kjøpte Wilson. Så skjer dette !? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Haha, underholdende å høre om dine kjøp/salg dealings. No offense. Selv foreløpig fornøyd med å sette kapteinsbindet på sterling foran salah. Bytta kanskje fem-seks ganger Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hadde Fraser selv, solgte både han og Zaha pga skaderykter... Fantasy-gudene der oppe er nådeløse som alltid! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Hadde is i blodårene og beholdte Zaha. Yes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Faen at Bournemouth slipper inn de to målene. Rææææææll! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 (endret) Haha, underholdende å høre om dine kjøp/salg dealings. No offense. Selv foreløpig fornøyd med å sette kapteinsbindet på sterling foran salah. Bytta kanskje fem-seks ganger Kan jo ikke egentlig klage. Fraser hadde gått inn for Pedro og dermed hadde jeg beholdt Robertson. Og Fraser er åpenbart mye bedre enn prislappen skulle tilsi, men denne returen var jo ekstremt mye mer enn man kunne forvente. I løpet av WC hentet jeg inn Silva og Hazard. Eneste som irriterer meg nå er at en av de to over meg på tabellen har Hazard som kaptein... Det som er skikkelig kjipt er at jeg har WanB på benken men han kommer ikke til å komme inn for Mendy... Buhu. Endret 15. september 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Auba mot Lukaku? Eller Walcott mot Madisson? Eller spare byttet? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Tror Lukaku kan være riktig så god de neste kampene. Men Arsenal har vel og lette kamper? Forskjellen er vel at Lukaku kommer garantert til å spille? Walcott mot Arsenal... tror jeg hadde latt ham spille, bare sånn i tilfelle han sier takk for sist. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Auba mot Lukaku? Eller Walcott mot Madisson? Eller spare byttet? personlig hadde jeg gått for Lacazette. Han ble hvilt i CL. Å scorer mål. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 personlig hadde jeg gått for Lacazette. Han ble hvilt i CL. Å scorer mål.Lukaku kan være bra. Leste innlegget ditt litt fort. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Dårlig forrige runde for meg. Håpe nye midtbanen min gjør jobbe. Salah,Mane,Hazard,Fraser. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Vet ikke hvem jeg skal kjøre kaptein på eller putte på benken. Mulig Aguero får det lengste strået. Hazard - Mane - D.Silva - Richarlison - Fraser Mitrovic - Wilson - Aguero Endret 21. september 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Vet ikke hvem jeg skal kjøre kaptein på eller putte på benken. Mulig Aguero får det lengste strået. Hazard - Mane - D.Silva - Richarlison - Fraser Mitrovic - Wilson - Aguero Aguero spilte bare 30 min. I CL , å så bra ut. Vanskelig å komme utenom. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) Aguero spilte bare 30 min. I CL , å så bra ut. Vanskelig å komme utenom. Hazard spilte ikke noen minutter og er åpenbart i form Har plasser Richarlison på benken og det gir meg en hvis bismak, men tror utav spissene og midtbanen er det Everton som blir å gjøre det dårligst. Arsenal skal ha god kontroll på Everton, selv om vi kommer til å gjøre feil i forsvar da og... Endret 21. september 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Hazard spilte ikke noen minutter og er åpenbart i form begge er bra. Nesten moro å kjøre Haz når han er i form. Aguero har jo bare mål i en kamp. Nok assist i tillegg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå