barezell Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Han var ikke spesielt god i første. Helt ok i 2. Kampen. Men programmet er vesentlig bedre fremover. Han prøver ofte score og han har bra link med auba. Til 7m så er det gode muligheter imo. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2018 Forfatter Del Skrevet 21. august 2018 Har investert så mye i Aubameyang at jeg egentlig burde håpe på at han scorer snart, men med tanke på at de møter West Ham så håper jeg på null og niks. Pleier ikke å bli null og niks mot West Ham da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Ja, men jeg har hørt folk si at Mhiki ikke har spilt bra, selv om han fikk poeng forrige kamp. Synes han var veldig god offensivt mot Chelsea. Kom mye rundt på kanten og slo gode innlegg. Misset en enorm sjanse. Dårlig defensivt, men det har ikke så mye å si på FPL. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Men det kan påvirke spilletid. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Joda, men Arsenal er ikke Manchester City. Jeg tror Mkhitaryan kommer til å spille det meste så lenge han er fit. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 Enig. Har ikke så mye å ta av. Som sagt micky og ozil er nok temmelig safe. Men klart med ny manager kan man jo ikke være 100% sikker! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Du har jo en benk? Hadde på det tidspunktet ingen midtbanespillere på benken. Kun Wan-Bissaka, Peltier og Kamara i tillegg til keeper. Billigste 4.0 for å fylle på midtbanen. Ellers ble var det en helt ok runde poengmessig. Ser frem til helgen. Håper Salah får noen nettkjenninger hjemme mot Brighton. Firminho har fortsatt til gode å score, noe jeg tror han gjør til helgen. Da kan det bli greit med poeng. Litt treg start på Eriksen. Satser på at han kommer mer i gang nå som Kane har funnet scoringsformen rekordtidlig. Endret 22. august 2018 av Krølle Lenke til kommentar
Speltlompe Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Beste keeper til 4.5 mill? Og hvem tror dere tar mest poeng av Zaha og Wilson de neste 4-5 rundene? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Beste keeper til 4.5 mill? Og hvem tror dere tar mest poeng av Zaha og Wilson de neste 4-5 rundene? Zaha. Har sett alle kampene og han skaper mest! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 23. august 2018 Del Skrevet 23. august 2018 Beste keeper til 4.5 mill? Og hvem tror dere tar mest poeng av Zaha og Wilson de neste 4-5 rundene? Zaha. Har sett alle kampene og han skaper mest! Ha begge. Har Wilson - Aguero - Zaha på topp Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Ha begge. Har Wilson - Aguero - Zaha på topp Samme her, hatt det fra dag 1 ? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Kane eller Aubamayang? Who to pick? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Er jo helt lotto. Personlig har jeg Auba, avataren min røper vel hovedgrunnen til hvorfor. Tottenham har vesentlig vanskeligere kamper fremover, men det stopper jo ikke nødvendigvis Kane fra å score. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Kjører fortsatt Auba selv, Arsenal møter et West Ham som i beste fall er shaky bakover hjemme. Det er ikke sååå mange som har han, potensielt bra gevinst om han scorer et par. Kommer til å bli en sjukt spennende kamp, forresten. Ingen av lagene har råd til å tape og stå med 0 poeng etter tre kamper. Gleder meg skikkelig til den! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Mandagen blir også en høydare Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 West Ham har vel råd til det, det er blitt nærmest en vane. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Med tanke på at vi har møtt Liverpool og Arsenal de første 3 så er det overkommelig, men vi trenger et positivt resultat snart. Et nytt stortap mot Arsenal hadde ikke akkurat hjulpet, men det er mest sannsynlig det som skjer. Har Auba selv og har ikke tenkt på å bli kvitt. Skulle egentlig få han inn til denne runden, men tok en risk med å ha han fra start og det har straffet seg. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 (endret) lurer på om jeg skal bytte Firmino mot Auba og for at budsjettet skal gå opp bytte B Silva og Hudson-Odoi mot to 5.5 spillere Endret 24. august 2018 av #Wengerout Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 Skal ikke gamble på han der 4,5 midtbanen til Arsenal da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå