Maefteda Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) We are live!De som har vært med i ligaen til diskusjon.no før er automatisk med i år også. fantasy.premierleague.com. Hvis du ikke er det kan du melde deg på ved å bruke følgende kode:489-429Kjempet om førsteplass til siste runde ifjor. I år så tar jeg alt! Endret 27. juni 2019 av Maefteda 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 yay! begynner bli et skikkelig problem å holde ut en hel sesong. men kanskje i år blir året! Lenke til kommentar
sindredl Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Woop woop! Den største snakkisen og diskusjonstemaet før årets sesong blir vel hvorvidt Salah er verdt 13 mill (!!) som nå er den dyreste spilleren i spillet foran Kane på 12,5. Fortsetter han denne sesongen der han slapp i fjor kan det vel forsvares, det blir spennende! Skummelt å gå uten også. Utover det så tenker jeg at Sterling sin pris på 11m kan gjøre David Silva (8,5) til et meget lurt valg. Brukte mye tid på FPL i fjor, falt meg aldri inn at det var en FPL-tråd her ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Fikk faktisk satt opp et sjukt bra lag, men kjenner jeg meg selv rett så gjør jeg en haug med bytter på det før vi starter også ender det litt sånn meh. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2018 Hvis du kjeder deg mens du venter på at VM skal komme tilbake, så kan du jo fikse squaden din på FPL. Her er et par forslag: Med Mo Salah: Uten Mo Salah: Om du liker å gamble: Hvis du planlegger Wildcard ved første landslagspause (Mellom GW4 og GW5): Et lag du kan ha hele sesongen: Skal dere ha Salah på laget eller ikke? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Datt av etter 2 runder i fjor, skal prøve å være litt mer med i år.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2018 Zaha og Arnautovic har blitt spiss, Milner og Masuaku midtbane, Ashley Young forsvar. Sikkert noen fler jeg har glemt i farta. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 trur jeg starter uten Salah. Kjøper han heller når jeg får litt value. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Kommer til å satse tungt på Salah i år også, spørsmålet er om jeg også skal satse på Aguero eller "toppe" midtbanen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 (endret) Blir det h2h iår? For d.no altså Endret 12. juli 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Mohamed Elyounoussi har en vill assist/goal pr game ratio fra hans tidligere klubber. 6.5 steal? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Enklere liga, samtidig vært god i CL. Kan jo være det. Samtidig, det er Southampton... De har vært litt kjipe når det kommer til mål og FPL-poeng siste par sesongene. Endret 14. juli 2018 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Usikker på Salah sjæl, høy pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Prisen er satt nå sant? Kommer ikke til å bølge før etter pl-start Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2018 Nope. Ikke for de som er på spillet i alle fall, fortsatt noen navn som mangler. Selv de som bytter klubb (Mahrez) står på samme pris. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Ønsker og melde meg på her, men ser ut som koden i førstepost mangler noen tall? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. juli 2018 Del Skrevet 17. juli 2018 Hvilke City spiller blir det i år for dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå