steinjarle Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Telenor: Opptil 18 ganger høyere trafikk i nettet enn vanlig under VM Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Min erfaring er at nrk sin løsning fungerer utmerket. Bruker get streaming for tv2 (liker ikke å bruke get boksen som følger med abonnementet så den ligg i boden), men litt satt på sidelinja når den har streamet kampen, men får feil når straffekonk begynner. Hadde eng mot col på og akkurat når det er mest spennende komm “feil på streaming” og hver restart av streamingen holder bare 2-4 sekunder. Så vil vel si nrk er mer klar for fremtiden enn andre. Har lenge vært imot lisens men det er en mening jeg har snudd om på. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg har gitt opp å bruke Sumo eller NRK app til VM, for da hører jeg alltid de i nabolaget som ikke streamer juble 1 minutt før jeg selv får se målene. 1 Lenke til kommentar
qwertz Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Altså er ikke kapasitet i nettet lenger et argument for at datapakkene har de begrensningene de har. På tide å gi flere GB per krone. 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Jeg bruker Altibox sin app, men av en eller annen grunn så vil ikke TV2 gi tilgang til deres kanal om jeg er tilkoblet mobilnettet. Lenke til kommentar
TastyButt Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Jaha? Jeg trodde Telenor og andres unnskyldning for de høye prisene og databruk begrensning var fordi mobilnettet var sprengt og det bare såvidt takler det som allerede er i bruk, og at det ikke klarte belastninger "over dobbel bruk engang" Lenke til kommentar
warbrd Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Min erfaring er at nrk sin løsning fungerer utmerket. Bruker get streaming for tv2 (liker ikke å bruke get boksen som følger med abonnementet så den ligg i boden), men litt satt på sidelinja når den har streamet kampen, men får feil når straffekonk begynner. Hadde eng mot col på og akkurat når det er mest spennende komm “feil på streaming” og hver restart av streamingen holder bare 2-4 sekunder. Så vil vel si nrk er mer klar for fremtiden enn andre. Har lenge vært imot lisens men det er en mening jeg har snudd om på. Opplever at NRK sin app har veldig lav framerate. Fotballen flyter ikke men hakker rundt på skjermen. Opplever dette bare i sportssendinger. Get appen har jeg ikke hatt problemer med enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg