Chosiso Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) hvilken bil liker dere best=?? volvo,bmw, mercedes??? liker volvo veldig godt. spes v70r hvilken bil liker dere best?? Edit: ordnet på det nå. kom litt mangen spm. på hva du mener med hvilken bil som er best. Endret 17. desember 2003 av chosebakken Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Her kommer det til å komme mange usaklige kommentarer, tro meg.. Dersom jeg skal nevne en av mine favoritter får det bli 1966 shelby cobra 427 s/c fire hjul, to seter og en monstermotor Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 blir bare feil å spørre folk her hvilken bil som er best .. de flrste her har vel enten ikke kjørt bil eller kjørt under 10 biler og har derfor ingen grunnlag for å bedømme hvilken bil som er best . eneste vi egentlig kan bedømme da er det tekniske og visuele.. men det viktigeste blir bare gjetting Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 de flrste her har vel enten ikke kjørt bil eller kjørt under 10 biler og har derfor ingen grunnlag Så du har endelig innsett det du også? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ? hva prøver du å si? Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 minnes bare at du var ganske krass i kjeften da jeg kommenterte at bjaa ikke hadde noe grunnlag for å uttale seg om calibra i en annen tråd.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ikke alle på forumet her er under 18 år vet du kebab... og mange av de som er under 18 har faktisk kjørt 10++ biler og. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 minnes bare at du var ganske krass i kjeften da jeg kommenterte at bjaa ikke hadde noe grunnlag for å uttale seg om calibra i en annen tråd.. det er noe annet .. calibra er ikke en bil få vil kjøre .. det er en bil de fleste vil og har kjørt en gang i livet sitt desuten har den dårlig rykte på kvalitet og den er generelt stygg ALDRI hent Calibra inn i en tråd om "beste" bil Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 sorry. men, hvilken bil liker dere best da??? ikke at hvilken bil som er ''best'' men den dere liker best?? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 minnes bare at du var ganske krass i kjeften da jeg kommenterte at bjaa ikke hadde noe grunnlag for å uttale seg om calibra i en annen tråd.. det er noe annet .. calibra er ikke en bil få vil kjøre .. det er en bil de fleste vil og har kjørt en gang i livet sitt desuten har den dårlig rykte på kvalitet og den er generelt stygg ALDRI hent Calibra inn i en tråd om "beste" bil Føler meg sinnsykt frista til å spamme masse om hva jeg synes om calibraer. Jeg liker cal, og sånn er det med det, men bevares, men hva dere vil for min del. Chevy Corvette! Det er bil, det. bfisk Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Original AC COBRA 427 S/C.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 "Hvilken bil er best?" Er umulig å svare på det. Det er smak og behag hva du liker. Noen liker japanske riskokere med snurboer og poff lyder, andre liker Amerikanske muskelbiler fra 60-70 tallet. Jeg tilhører den siste gruppen. Også ikke glem tyskerene da, Taxi og gjeng bilene... for å ikke snakke om ransbilene de lager! Lenke til kommentar
M.H Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Vanskelig å svare på hvilken bil som er best. Jeg liker personlig de gamle amerikanske best. Helst fra 50 - 60 og tidlig på 70 tallet. De er sikkert ikke spesielt driftssikker osv. Men jeg bare liker de. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 "Hvilken bil er best?" Er umulig å svare på det. Det er smak og behag hva du liker. Noen liker japanske riskokere med snurboer og poff lyder, andre liker Amerikanske muskelbiler fra 60-70 tallet. Jeg tilhører den siste gruppen. Også ikke glem tyskerene da, Taxi og gjeng bilene... for å ikke snakke om ransbilene de lager! ja, det er smak og behag! men hvilken bil syntes du er ''best'? vis du skjønner ka jeg mener! liker 6serien til bmw veldig godt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 har du prøvde BMWsin 6serie? er det den nye &serien du snakker om eller er det den gamle? osv osv Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 ingen her inne som har grunnlag til å si hvilken som er best....di har ikke prøvd dem enda,,,og kommer ikke til å gjøre det heller....det er vel heller den bilen dem drømmer om som di sier er best....dermed....smak og behag.......... men ja http://www.toyota-supra.com/res/images/thu...ta_supra_08.jpg ja takk Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 (endret) ikke hvilken bil som er best .men den dere liker best?? er forsovet veldig svak for skyline r33. Endret 17. desember 2003 av chosebakken Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Har du prøvd den??? Sikkert ikke Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 blir bare feil å spørre folk her hvilken bil som er best ..de flrste her har vel enten ikke kjørt bil eller kjørt under 10 biler og har derfor ingen grunnlag for å bedømme hvilken bil som er best . eneste vi egentlig kan bedømme da er det tekniske og visuele.. men det viktigeste blir bare gjetting Spørsmålet var vel "Hvillen bil liker DERE BEST" og ikke "Hvilken bil ER BEST"? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 blir bare feil å spørre folk her hvilken bil som er best ..de flrste her har vel enten ikke kjørt bil eller kjørt under 10 biler og har derfor ingen grunnlag for å bedømme hvilken bil som er best . eneste vi egentlig kan bedømme da er det tekniske og visuele.. men det viktigeste blir bare gjetting Spørsmålet var vel "Hvillen bil liker DERE BEST" og ikke "Hvilken bil ER BEST"? jeg gir deg et hint Dette innlegget har blitt redigert av chosebakken, 17/12/2003 : 21:53 og god natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå