iR' BR34K Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Har DICE skapt store nok endringar i Battlefield-oppskrifta til å lokke spelarane tilbake?SNIKTITT: Battlefield V Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Hva fan slags spill-cover er det der?Ser mer ut som no scifi opplegg enn ww2 setting.Ei berte med laser rifle liksom..Skipper selvfølgelig denne "BF"en også. Da Dice ikke har laget et dugandes BF siden 2'ern. Endret 5. juli 2018 av TMfrantic Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Hva fan slags spill-cover er det der? Ser mer ut som no scifi opplegg enn ww2 setting. Ei berte med laser rifle liksom.. Skipper selvfølgelig denne "BF"en også. Da Dice ikke har laget et dugandes BF siden 2'ern. Laservåpen? Ser mer ut som en M1 Carbine rifle i mine øyne. Pistolen er sikkert en standard M1911. Om det er det lyskjæret du reagerer på har vel det vært standard art direction siden BF3. DICE har laget plenty med dugendes BF siden BF2 syns jeg forøvrig Endret 6. juli 2018 av Mala 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Burde fått en pokal for å klare se ei laser rifle der ass! Gratulerer! 3 Lenke til kommentar
Soles Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Kort oppsummert: BF1 World War II DLCHvorfor bruker de samme kjedelige transparent UI?Eneste Battlefield jeg spiller enda er BF2hub, BC2 og BF3. Resten av gir jeg blank f***! Endret 6. juli 2018 av Soles Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 hehe, klager over likheten mellom bf1 og bfv. Samtidig som du går god for bc2 og bf3. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Er enig med mange om at BF spillene har fristet lite siden BF2. Jeg falt av BF spillene etter BF2 og bad company 2. Har også boikottet EA og Origin lenge nå men jeg kjenner at dette spillet blir vanskelig å holde seg unna. Savner å spille et BF spill.. Noen som vet om det er lootboxer i dette spillet? Prøver å finne grunner til å ikke kjøpe det 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Er enig med mange om at BF spillene har fristet lite siden BF2. Jeg falt av BF spillene etter BF2 og bad company 2. Har også boikottet EA og Origin lenge nå men jeg kjenner at dette spillet blir vanskelig å holde seg unna. Savner å spille et BF spill.. Noen som vet om det er lootboxer i dette spillet? Prøver å finne grunner til å ikke kjøpe det Kan kjøpe kosmetiske ting, men utenom det er det ikke noe lootbokser 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Review av BF og ikke et ord om hardware? Det er jo det som skiller BF fra resten av røkla (og som gjorde BF1 så dørgende kjedelig). Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Hardware talk er boring på noe som ikke er ute og med early access drivere Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Trur kanskje han mente hardware i spillet som Tanker, APC, Fly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå