Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor er Tom Becker blitt av?

Anbefalte innlegg

Jeg ser nå at innleggene til Tom Becker har blitt til member-139280.

Har han slettet kontoen sin selv eller har han blitt kastet ut fra forumet?

Jeg savner han her og innleggene hans, han var en av dem som holdt liv i forumet sitt med mange innlegg og tanker.

Håper han kan komme tilbake.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange advarselspoeng har han?

Jeg tror ikke vi skal gå inn på en slik diskusjon her på forumet. Vi opplyser aldri om noens advarselhistorikk offentlig.

Når det er sagt så var dette en bruker som bidro med mye kunnskap når det gjaldt mobiltelefoni.

Får bare håpe at han en dag ombestemmer seg, døren står på gløtt i hvert fall.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi skal gå inn på en slik diskusjon her på forumet. Vi opplyser aldri om noens advarselhistorikk offentlig.

Når det er sagt så var dette en bruker som bidro med mye kunnskap når det gjaldt mobiltelefoni.

Får bare håpe at han en dag ombestemmer seg, døren står på gløtt i hvert fall.

Beklager, jeg trodde det var fullt synlig og ikke en hemmelighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, det tror jeg er unøyaktig. Tror det er flere savnede personer enn Tom Bäcker her på forumet som har blitt omtalt. Har selvsagt ikke noen god oversikt på sånt. Men er rimelig sikker på det jeg sier om det.

Edit:

Hva kan du om vannkjemi beledinka? Blir jo litt tøys å spørre spørsmål direkte om vannkjemi, fordi mye av det kan googles. Men, det må jo være ting som ikke er like enkle å google.

Endret av G
Lenke til kommentar

Takk for oppklaringen.

Dobbeltkontoer er jo ikke tillatt i følge forumreglene. Men om det skulle vise seg å være Tom Bäcker som ikke har lest forumreglene, så anbefaler jeg han å ta kontakt med forumadministrasjonen for å rydde opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...