AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg bor fortiden i utlandet og har en leilighet med mulighet for utleie.. Selv er jeg student og har dermed teamet meg opp med en som kan dele utgiftene. Problemet som følger nå er at vi begge er helt nye og "alene" her.. Vi kjente ingen når vi kom. Jeg kjente heller ikke roomien heller. Så det ble naturlig for oss begge at vi holdt sammen på fritid o.l og fikk et bra "bånd" Men så skjedde det kanskje som er uunnværlig. Fest med noen klassekamerater og vi endte i seng sammen. Hun er ekstremt søt og helt min type, men vi har helt forskjellige mål og planer for fremtiden så vi har begge vist at et forhold vil aldri gå og heller ikke gagne noen av oss. (Jeg skal fortsette å studere og bo i utlandet, mens hun skal hjem igjen ) Nå har vi pratet om hendelsen som var tidligere,, men vi ender fortsatt opp i senga sammen når vi er ute å drikker e.l bare blir litt keen på kos. Problemet mitt blir som følgende er at hun har begynt å bli litt småsjalu hvis hun ser meg med andre jenter som jeg drar på date med eller har med hjem. Vi har begge sagt at det ikke skal være noe mer enn bare sex, vet ikke helt om hun prøver å få til noe mer, men hun gir plutselig en veldig større "effort" i senga etter jeg har vært med noen andre.. Det virker nesten som om hun vil prøve å "vinne" mot de andre seksuelt. Og det har resultert i et litt rart forhold mellom oss når vi ellers ikke gjør noe slikt. Leiligheten har den beste plasseringen med tanke på skole og alt som er tilgjengelig rundt. Og jeg har ikke generelt noe imot at hun er sånn.. Det er ikke blitt plagsomt enda, det gir meg jo bare litt mer piff i senga egentlig, men vil heller ikke såre henne. Hun sier selv hun ikke vil noe mer og forstår at jeg treffer andre damer osv.. Men hun har virkelig blitt en "tryhard" etter andre møter.. Noe som får meg til å tvile Burde jeg bare fortsette å ta henne på ordet eller burde jeg kanskje droppe å ta med andre damer hjem? At hun flytter vil jeg henne ikke..Da nærmeste leilighet blir 20 min unna med samme pris hun får her hos meg. Og igjen..det er ikke plagsomt for min del. Anonymous poster hash: cb4f6...55a Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Høres ut som et luksus problem, men så lenge det ikke går inn på deg. Å dette ikke blir for "Plagsomt" for deg burde det ikke være noe stress? Hva kalles det.. fwb? Friends with benefits? Tror det var det, kan være at hun ikke har gitt slipp på dette "forholdet" dere har og enda har lyst og "beholde" deg og ikke gi slipp som du skriver i posten. Tenker at du får si fra hvis det går "over streken" eller rettere sagt hun "holder deg igjen" med andre jenter du drar hjem eller holder på med. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Åååå TS, dont shit where you eatDu har tre valg: 1. Kast henne ut nå - logiske og det beste valget som vil gi deg resultatet det virker du ønsker (muligheten til å ta med kvinnfolk hjem uten at hun blir sjalu)2. Kast henne ut senere, etter du blir lei av å pule henne - kan være mer tricky, du kan måtte ofre en del, som damebesøk, dette gir dere også muligheten til å gjøre alt mye mer forvirret med enda sterkere følelser for hverandre og sjansene er store hun vil kunne fange deg i ett forhold.3. Du blir sammen med henne og dere deler leilighet og seng for alltid, jo lengre tid du bruker på henne jo mer er dette alternativet aktuelt da det er lettere å utvikle følelser for hverandre jo mer tid man bruker sammen. Så TS, hva kunne du tenke deg? Hva vil du? Hadde jeg vært deg hadde jeg kastet henne ut og skaffet ny roomie da det høres ut som om du bare er i dette for sexen, og hvis fitte er fitte så bytt ut denne fitta før den blir enda mer plagsom. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Tja… Hvis det ikke plager deg at hun blir sjalu, så er det jo bare å fortsette som du stevner. Vær dog forberedt på at dette kan bli eksalerende drama hvis denne dama ikke evner å håndtere følelsene sine på en voksen måte. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Du kan jo bli med jenter hjem i stedet for å dra de hjem til deg, f.eks? Foruten dette kan du ikke gjøre noe med hva hun føler for deg. Hun sier det går greit, og hvis du begynner å spekulere i om det ikke går greit osv, så synes jeg det veldig slitsomt ut (for dere begge, kanskje). Så håper jeg det ikke dukker opp muggsopp på rommet hennes og hun vil begynne å kreve redusert leiepris av deg, da hadde det blitt interessant! 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Folk tror de greier å holde følelsene i sjakk når det kommer til sengehygge, men så viser det seg alltid at de ikke greier det likevel. Forhold eller vennskap, bestem deg. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Jeg tar 10000,- kr timen, men dette kan du og alle andre som har sex/forhold/full oppvaskmaskin problemer få gratis:Prat sammen og løs det - ingen andre løser dette for dere. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Du risikerer å bli enda mer følelsesmessig involvert selv også, så nå gambler du egentlig en del. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Folk tror de greier å holde følelsene i sjakk når det kommer til sengehygge, men så viser det seg alltid at de ikke greier det likevel. Forhold eller vennskap, bestem deg. Jepp. Sex er som bensin. Er det en gnist så blir det fort full fyr Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Jepp. Sex er som bensin. Er det en gnist så blir det fort full fyr Og røyker som bråtebrann når det blir knute på tråden... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå