AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Hei, Jeg har fått meg kjæreste for første gang og vet ikke helt når og hvordan jeg skal fortelle foreldrene mine det. Vi har holdt på i noen måneder men har nå nylig blitt enig i at vi er kjærester. Jeg har lyst å vente litt med å fortelle det for å se at forholdet varer litt først. Problemet er at jeg har fortalt noen kompiser at jeg har fått kjæreste, og familiene våre skal på ferie sammen. Jeg har bedt dem holde munn om det men de klarer det sikkert ikke. Jeg vil ikke at foreldrene mine skal finne ut av det gjennom andre, vil jo at de hører det fra meg, men ikke nå, helst om et par måneder. Føler tiden er litt knapp, vi reiser om et par dager. Vet heller ikke hvordan jeg skal fortelle det. Jeg prater ikke så mye med foreldrene mine om private ting og finner det unaturlig og rart å si det rett ut ved middagsbordet. Det beste er jo om de spør om det er noe nytt, slik foreldre typisk gjør til tider, men er kanskje redd de får høre det før de selv spør om noe slikt. Jeg og kjæresten er begge i tidlig tjueårene. Tanker? Anonymous poster hash: 85291...1e1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Moren og faren din blir helt sikkert glade for at du har fått deg kjæreste. Dra til dem eller ring dem og si at det er noe du har lyst til å fortelle dem eller dele med dem! 3 Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Ser ingen annen mate å håndtere dette på enn å håpe det beste, men forvent det verste. Å vente lengst mulig gjør det sannsynlivis verre. Lenke til kommentar
Søvnig Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Du har fått din første kjæreste! Slutt å bekymre deg om det varer og ta heller og fortell foreldrene dine det. Det eneste som kommer til å skje er at de blir glade på dine vegne og at du finner ut at de egentlig er enkle å snakke med om private ting. Å ha en haug med kompiser med på tur som kommer til å hinte og viske og tiske bak ryggen på foreldrene dine er rett og slett bare umodent. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Hva er du redd for at skal skje, egentlig? Jeg skjønner ikke helt din bekymring. Er kjæresten din full av nazi-tattoveringer, eller noe sånt? 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Er ikke unormalt å vente en stund og ikke introdusere kjærester før det blir seriøst. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Vi bor på hver vår kant av landet men studerer i samme by, og har ikke vært sammen som par enda pga sommerferie, det ble ganske seriøst rett før ferien. Jeg har lyst til være med henne som et par over litt tid før jeg sier det til foreldrene mine. Det er over hodet ingen ting ved kjæresten jeg skjemmes over og som gjør at jeg ikke vil at foreldrene mine skal vite. Anonymous poster hash: 85291...1e1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Mine foreldre vil nok ikke få møte henne før om mange måneder, det passer ikke inn i noen sin kalender at hun kommer på besøk denne sommerferien. Min bekymring er at foreldrene mine får vite at jeg har kjæreste fra noen andre enn meg selv, jeg har lyst å fortelle nyheten, men ikke helt enda. Jeg er nesten sikker på at han ene kompisen min vil dra en spøk på min bekostning angående dette og da vil foreldrene mine finne det ut. Anonymous poster hash: 85291...1e1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Da er jo løsningen å få kompisen din til å holde kjeft. Du burde være direkte, bare be han holde munn om det og la deg ta det selv når tiden er inne. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Tør jeg spørre deg om hva som er grunnen til at du kvier deg for å si ifra til foreldrene dine? Lenke til kommentar
Geir Illing Nordvik Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ser egentlig ingen grunn til at du ikke forteller foreldrene dine om det, med mindre dama di selv ikke vil det. Jeg tipper foreldrene dine vil bli glade for det. I tillegg; om dere skal på ferie vil dere nok være tett på hverandre og du vil nok snakke en del med kjæresten din. Foreldrene dine skjønner nok at du i hvert fall har en flørt på gang da, så kan være like greit å fortelle det i stedet for å risikere at kompisen din sier det Men om du virkelig ikke vil si noe, så fortell det til kompisene dine. Forhåpentligvis forstår de det og holder det hemmelig 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Tidlig tjueårene og nervøs for å fortelle om det her? Hva slags tyranniske foreldre er det du har... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Jeg er ikke nervøs for å si det, egentlig gleder jeg meg til å fortelle. Jeg har lyst til å se forholdet vare litt før jeg sier noe, føler at om forholdet går skeis tidlig etter jeg har fortalt foreldre blir det liksom ekstra nedtur. Ikke at jeg tror det skjer da.. Anonymous poster hash: 85291...1e1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Du kan jo si det på den måten? Si at det er tidlig enda, men du anser det som et forhold per i dag. Det er grader av alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå