AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Hei! Jeg blir kalt svigermors drøm, har ingen svigermor for øyeblikket, men lurer veldig på hva som ligger i begrepet "svigermors drøm". Har blitt omtalt av flere jevngamle, og aner ikke om jeg burde ta det positvt mtp fremtidig kjæreste eller å finne kjærest. Jeg er en mann på 24år Anonymous poster hash: 8d86d...ecb Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg ser ikke noen grunn til å overtenke det i det hele tatt. Det ligger antagelig ingenting betydningsfullt i det. Hadde du vært en rusmisbruker som banker kjæresten din eller blåser hele lønna di på gambling så hadde kanskje ingen kalt deg det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Enten er dama som sier dette keen på deg og gir det komplimenter på den måten.. Ellers er du bare snill tenker jeg Jeg blir omtalt av min svigermor og hennes venner som "svigermors drøm", Men jeg gjør ikke annet enn å være snill mot dattera hennes og gjør generelt mye for de som spør uten å kreve noe tilbake... Ikke noe fancy eller ekstraordinært med andre ord Ta med dama ut på date du Du er 24 og burde være oppegående nok nå.. Jeg er selv 24 og forstår mer enn godt nok hva det betyr utifra hvilke setting og tonefall noen sier det til deg. Anonymous poster hash: 74932...87b Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg hadde maretitt inatt. Drømte at en krokodille jagde svigermor og skulle spise henne. Jeg husker de ekle øynene, det svære gapet, slim som frådet og de fæle tennene. Krokodillen var forøvrig ganske skummel den óg. Første spøken jeg fortalte foran svigers 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Enten er dama som sier dette keen på deg og gir det komplimenter på den måten.. Ellers er du bare snill tenker jeg Jeg blir omtalt av min svigermor og hennes venner som "svigermors drøm", Men jeg gjør ikke annet enn å være snill mot dattera hennes og gjør generelt mye for de som spør uten å kreve noe tilbake... Ikke noe fancy eller ekstraordinært med andre ord Ta med dama ut på date du Du er 24 og burde være oppegående nok nå.. Jeg er selv 24 og forstår mer enn godt nok hva det betyr utifra hvilke setting og tonefall noen sier det til deg. Anonymous poster hash: 74932...87b Er flere som gir meg komplementet, ikke en spesifikk person. Bare lurte på hva folk legger i de, regner med det er subjektivt. Min forståelse er at svigermors drøm ofte er god tvers igjennom, grei mot alle og flink til å prate, en ordentlig type. Det å være svigermors drøm kan godt være fancy og ekstraordinært, tenker jeg. Alle kan da ikke bli omtalt som svigermors drøm? Forøvrig ble tråden opprettet fordi jeg ikke fant noe godt svar på hva begrepet innebar, og ønsket litt flere perspektiver enn mitt eget. Jeg forstår da godt selv ut i fra tonefall og settinger hva folk mener når de sier noe til meg. Leste du ikke førsteposten godt nok? eller var jeg uklar i formuleringen? Anonymous poster hash: 8d86d...ecb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Enten er dama som sier dette keen på deg og gir det komplimenter på den måten.. Ellers er du bare snill tenker jeg Jeg blir omtalt av min svigermor og hennes venner som "svigermors drøm", Men jeg gjør ikke annet enn å være snill mot dattera hennes og gjør generelt mye for de som spør uten å kreve noe tilbake... Ikke noe fancy eller ekstraordinært med andre ord Ta med dama ut på date du Du er 24 og burde være oppegående nok nå.. Jeg er selv 24 og forstår mer enn godt nok hva det betyr utifra hvilke setting og tonefall noen sier det til deg. Anonymous poster hash: 74932...87b Skrev at jeg ikke visste om jeg skulle ta det positivt mtp fremtidig kjæreste. Årsaken er at jeg googlet litt før jeg postet tråden, og var en del damer som ikke ønsket å bli sammen med "svigermors drøm", da dette hørtes ut som en kjedelig type, eller en som svigermor selv ville ha som kjæreste og at det ble rart. Kunne godt hendt noen å mente det som komplimentere eller avslå tydelig flørting Jeg er sikker på settingen komplimentet har blitt gitt i, så er definitvt ikke ment som flørt når jeg har hørt det men hadde vært ålreit å høre hva damene på forumet synes, og karene , og hva de mener om begrepet Anonymous poster hash: 8d86d...ecb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg hadde maretitt inatt. Drømte at en krokodille jagde svigermor og skulle spise henne. Jeg husker de ekle øynene, det svære gapet, slim som frådet og de fæle tennene. Krokodillen var forøvrig ganske skummel den óg. Første spøken jeg fortalte foran svigers Konge! hahaha Anonymous poster hash: 8d86d...ecb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg ser ikke noen grunn til å overtenke det i det hele tatt. Det ligger antagelig ingenting betydningsfullt i det. Hadde du vært en rusmisbruker som banker kjæresten din eller blåser hele lønna di på gambling så hadde kanskje ingen kalt deg det. Takk for svar ! Er bare nysgkjerrig og ville ha litt innspill. Ikke overtenkt Anonymous poster hash: 8d86d...ecb Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Jeg blir kalt svigermors drøm, har ingen svigermor for øyeblikket, men lurer veldig på hva som ligger i begrepet "svigermors drøm". Har blitt omtalt av flere jevngamle, og aner ikke om jeg burde ta det positvt mtp fremtidig kjæreste eller å finne kjærest. Om det kommer fra damer vil jeg anta det er en avvisning. De digger deg ikke, men skjønner at de burde gjøre det... de ønsker seg en bad boy istedet, en som vil sjokkere og kanskje vekke litt avsky hos foreldrene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Om det kommer fra damer vil jeg anta det er en avvisning. De digger deg ikke, men skjønner at de burde gjøre det... de ønsker seg en bad boy istedet, en som vil sjokkere og kanskje vekke litt avsky hos foreldrene. Haha, skjønner. Regner med noen damer godt kan ha svigermors drøm, eller så får jeg bare bli litt badboy hvis jeg sliter med "stemplet" Dog har jeg hatt dette inntrykket, men legger ikke så mye i det da garantert er subjektivt. Men supert at du svarte så konkret Anonymous poster hash: 8d86d...ecb Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Det betyr vel at du har noen egenskaper som en svigermor eller mor til en eventuell kjæreste ville verdsatt. Som du er inne på, er det ikke nødvendigvis de samme egenskapene som kjæresten selv foretrekker. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Svigermors drøm er da en kar som ser flott ut på papiret. Er ikke nødvendigvis noen jeg vil date da jeg ikke vil ha noen som er min mors drøm da det betyr at jeg vil sitte fast i ett kjærlighetsløst forhold hvor jeg får masse penger slengt i trynet. Jeg vil ha kontakt og kjærlighet, ikke min mors drømmemann. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2018 Jeg hadde maretitt inatt. Drømte at en krokodille jagde svigermor og skulle spise henne. Jeg husker de ekle øynene, det svære gapet, slim som frådet og de fæle tennene. Krokodillen var forøvrig ganske skummel den óg. Første spøken jeg fortalte foran svigers Du liker løgnaslaget du også, ja. Anonymous poster hash: 0b252...41e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå