OscarWoHA Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) I Morrowind har jeg vandret rundt om kring en stund. Ettter å ha vært på Red Mountain å fått meg fine, dyre ting oppdaget jeg at strenghten var forferdelig lav i forhold til hva den skal være. Regnet med at problemet fikset seg ved å dra til et tempel. Så da dro jeg til Ghost Gate. Donerte masse penger til diverse shrines. Det hjalp ikke. Kan noen være så snille å hjelpe meg? Endret 15. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg også, jeg også! Jeg trenger også hjelp! Men seriøst, jeg aner ikke hva det er for noe. Jeg er Nord, jeg har for øyeblikket rundt 73 i native strength, og nå har det droppa med 7-8. Er level 8. Kan det være noe jeg var spist? Edit: Jobber med å bli alkymist, så jeg har spist MYE rart. Endret 15. desember 2003 av JayHeM Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 må kjøpe en scroll eller potion med "restore strength"! det kommer av at noen har brukt et spell på deg som har rakka ned på akkurat det! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis dere har greit med Restoration skillz, så burde dere ta å kjøpa restore attributes spellene. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Takk! Det virket.... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Gidder ikke å åpne en ny tråd, så jeg spør bare her; Hvordan kan man bli kvitt prisen man 'får på hodet' etter å ha gått berserk i en del byer og robbet alle butikkene? :o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis du er medlem av Thieves Guild kan du få bounty sletta ved å snakke med sjefen i Balmora. (south cornerclub). Ellers er det ingen annen måte enn å betale eller ta straffen. Det funker aldri å bestikke vaktene som arresterer deg. Kanskje hvis du har enormt mye speechcraft. Evt. bli skikkelig god i stealth og skaff noen invisibility potions/scrolls så ser ingen at du stjeler fra dem. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Eller du kan gå til thieves guild i Ald Ruhn, der er det en reptil du kan snakke med visst eg ikkje husker feil. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvis du er medlem av Thieves Guild kan du få bounty sletta ved å snakke med sjefen i Balmora. (south cornerclub).Ellers er det ingen annen måte enn å betale eller ta straffen. Det funker aldri å bestikke vaktene som arresterer deg. Kanskje hvis du har enormt mye speechcraft. Evt. bli skikkelig god i stealth og skaff noen invisibility potions/scrolls så ser ingen at du stjeler fra dem. Hvis du snakker med et Thieves Guild-medlem og velger emnet "Price on my head", så ramser vedkommende opp MANGE personer du kan snakke med for å...få boten vekk... Må hjem og teste om det Strength-mysteriet kan løses hos meg også, det høres rimelig sannsynlig ut, i hvert fall. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 En gang mistet eg så mye strength at eg fikk ikkje rørt meg av flekken....det er kjipt det Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 satt fast i en hule ett eller annet sted, uten mulighet til å gjøre noen som helst. styrket min var stert senket å det var noen andre stat's også, virmlet med finder rundt meg, huff, erglig å ikke kunne røre seg når det kommer flamebolts mot en men reload siste savegamet så går alt bra hehe MR_T Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 for å ikke få lav strenght igjen må du passe på å ikke spise greier som gir deg mindre strenght, og du må passe deg for bonewalkers, spessielt greater typene. det peste er å ha noen restore strenght i backpacken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå