Gå til innhold

Strenght-mysterium i Morrowind

Anbefalte innlegg

I Morrowind har jeg vandret rundt om kring en stund. Ettter å ha vært på Red Mountain å fått meg fine, dyre ting oppdaget jeg at strenghten var forferdelig lav i forhold til hva den skal være. Regnet med at problemet fikset seg ved å dra til et tempel. Så da dro jeg til Ghost Gate. Donerte masse penger til diverse shrines. Det hjalp ikke. Kan noen være så snille å hjelpe meg?

mw_strenght.jpg

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også, jeg også! Jeg trenger også hjelp! :D

Men seriøst, jeg aner ikke hva det er for noe. Jeg er Nord, jeg har for øyeblikket rundt 73 i native strength, og nå har det droppa med 7-8. Er level 8.

Kan det være noe jeg var spist?

Edit: Jobber med å bli alkymist, så jeg har spist MYE rart.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Hvis du er medlem av Thieves Guild kan du få bounty sletta ved å snakke med sjefen i Balmora. (south cornerclub).

Ellers er det ingen annen måte enn å betale eller ta straffen.

Det funker aldri å bestikke vaktene som arresterer deg. Kanskje hvis du har enormt mye speechcraft.

Evt. bli skikkelig god i stealth og skaff noen invisibility potions/scrolls så ser ingen at du stjeler fra dem.

Lenke til kommentar
Hvis du er medlem av Thieves Guild kan du få bounty sletta ved å snakke med sjefen i Balmora. (south cornerclub).

Ellers er det ingen annen måte enn å betale eller ta straffen.

Det funker aldri å bestikke vaktene som arresterer deg. Kanskje hvis du har enormt mye speechcraft.

Evt. bli skikkelig god i stealth og skaff noen invisibility potions/scrolls så ser ingen at du stjeler fra dem.

Hvis du snakker med et Thieves Guild-medlem og velger emnet "Price on my head", så ramser vedkommende opp MANGE personer du kan snakke med for å...få boten vekk...

Må hjem og teste om det Strength-mysteriet kan løses hos meg også, det høres rimelig sannsynlig ut, i hvert fall. :yes:

Lenke til kommentar

satt fast i en hule ett eller annet sted, uten mulighet til å gjøre noen som helst.

styrket min var stert senket :( å det var noen andre stat's også,

virmlet med finder rundt meg, huff, erglig å ikke kunne røre seg når det kommer

flamebolts mot en :scared:

men reload siste savegamet så går alt bra hehe

MR_T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...