Mikris Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Hei, hva tenker dere om denne pc'n, har satt budsjett på ca 9000kr. https://www.prisjakt.no/list.php?l=492553&view=l Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Dårlig SSD disk, hovedkort som ikke er egnet til overklokking, mangler nyeste bios antakelig og PSU er neppe egnet for overklokk. Pc med ryzen 7 selges 7 000,- er vel litt bedre kjøp bortsett fra SSD disk og litt lite ram. Endret 4. juli 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Hvem sier han har tenkt å overklokke maskinen? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 velg en samsung ssd disk, se om du klarer å gå opp til 16gb ram, ta en kikk på fractal design kabinettene, mye bedre kvalitet enn phantek, (jeg har testa begge merker) og det viktigste av alt, kjøp western digital harddisk, jeg har hatt wd i 15+ år nå og har kun mista 3-4 stk, hvorav minst 2 er pga extrem belastning fordi jeg bruker p2p (emule) til å laste ned tv serier, og en daua fordi jeg var sløv med å plugge i strømkontakten skikkerlig de 15-20 andre diskene jeg har liggende funker enda, inkludert en raptor (10000 rpm disk) som er fra 2004, har vært i bruk 24/7/365 sia den var ny med unntak av ca 1 år Lenke til kommentar
Mikris Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Hvordan er ssd disken dårlig? Dårlig SSD disk, hovedkort som ikke er egnet til overklokking, mangler nyeste bios antakelig og PSU er neppe egnet for overklokk. Pc med ryzen 7 selges 7 000,- er vel litt bedre kjøp bortsett fra SSD disk og litt lite ram. Lenke til kommentar
Mikris Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Skal se hva jeg får til velg en samsung ssd disk, se om du klarer å gå opp til 16gb ram, ta en kikk på fractal design kabinettene, mye bedre kvalitet enn phantek, (jeg har testa begge merker) og det viktigste av alt, kjøp western digital harddisk, jeg har hatt wd i 15+ år nå og har kun mista 3-4 stk, hvorav minst 2 er pga extrem belastning fordi jeg bruker p2p (emule) til å laste ned tv serier, og en daua fordi jeg var sløv med å plugge i strømkontakten skikkerlig de 15-20 andre diskene jeg har liggende funker enda, inkludert en raptor (10000 rpm disk) som er fra 2004, har vært i bruk 24/7/365 sia den var ny med unntak av ca 1 år Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Dårlig SSD disk, hovedkort som ikke er egnet til overklokking, mangler nyeste bios antakelig og PSU er neppe egnet for overklokk. Nok et flåsete utsagn fra din side. SSD'en er helst standard med tanke på lese / skrivehastighet. Jeg er enig i at strømforskyningen kanskje bør byttes med en kraftigere men alle HK får nyere BIOS så det med mulig gammel henger ikke på greip det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå