ray001 Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Hvordan får jeg WiFi tale på min Nexus P6? Har siste oppdatering på mobilen. Bruker Komplettmobil til tele selskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Det er avhengig av om teleselskapet ditt tilbyr wifi-tale støtte for din tlf modell, du må høre med dem. Endret 4. juli 2018 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 4. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2018 Chatet(med chat operatør Keri) nettopp med Komplett, og de sier at de tilbyr WiFi tale til ALLE mobiler som har mulighet for wifi tale funksjon på mobilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Settings menyen i ringe appen. Fra google; Use a mobile carrier’s Wi-Fi calling Open the Phone app. Tap More More and then Settings. Tap Calls. Tap Wi-Fi calling. If you don't see this option, it’s because your carrier doesn’t support this feature. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Noen som har Nexus P6 og testet at WiFi talk fungere med telenor, eller komplett mobil abonnement? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2018 Nå har jeg testet med telenor sitt sim kort(har det i en Samsung Note 8), i Huawei Nexus 6P og fungere heller IKKE. Når jeg tar Komplettmobil i Samsung Note 8 mobilen, så fungere WiFi tale. Så da er jo problemet i Huawei Nexus 6P, den den IKKE har WiFi tale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Du må ringe Telenor og be dem aktivisere 4G-tale! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2018 Har komplett mobil abonnement på Huawei Nexus 6P. Har testet med 2 forskjellige operatører(Telenor og Komplett), der begge IKKE virker med WiFi tale på Nexus 6P. Har og testet med samme 2 forskjellige operatører(Telenor og Komplett) på Samsung Note 8, og begge FUNGERE helt fint. Men er det på noen måte å få til WiFi tale på Huawei Nexus 6P? @Nidar2 Har Telenor noe med Komplett sitt abonnement å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Har komplett mobil abonnement på Huawei Nexus 6P. Har testet med 2 forskjellige operatører(Telenor og Komplett), der begge IKKE virker med WiFi tale på Nexus 6P. Har og testet med samme 2 forskjellige operatører(Telenor og Komplett) på Samsung Note 8, og begge FUNGERE helt fint. Men er det på noen måte å få til WiFi tale på Huawei Nexus 6P? @Nidar2 Har Telenor noe med Komplett sitt abonnement å gjøre? Ok, trodde du kun hadde forsøkt med Telenor på 6P, og tenkte kanskje du hadde glemt å be Telenor slå på 4G-tale. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2018 Har snakket med komplett, og de sier at WiFi tale er på uansett. Komplett WiFi fungere på Samsung Note`en, men ikke Nexus 6p. Begynner å lure på om det ikke fungere på Nexus 6p nå. Så nå går den mobilen ut, og finne meg en annen grei mobil MED WiFi calling. Det som @Tiltman skriver, så finner jeg ikke nr.4(WiFi calling) i menyen. Use a mobile carrier’s Wi-Fi calling Open the Phone app. Tap More More and then Settings. Tap Calls. Tap Wi-Fi calling. If you don't see this option, it’s because your carrier doesn’t support this feature. Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Komplett kundeservice tar feil, Nexus 6P er ikke støttes hos Telenor (som komplett mobil sitt maskineri består av). Her er en liste over støttede telefoner hos Telenor: https://www.telenor.no/privat/dekning/wifi-tale.jsp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå