Gjest medlem-35580 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei, Jeg har selfølgelig greid å fått et virus med navn W32.Jeefo. Jeg kjører også Norton Anti Virus 2003 Pro, Ad Aware, Spybot, Search And Distroy, men jeg klarer ikke få det vekk.. Kan noen gi meg et godt tips til å få det vekk? På forhånd takk Mvh Vegard Østrem Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 http://www.sophos.com/support/disinfection/jeefoa.html Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Takker.. Mvh Vegard Østrem Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei Etter det jeg vet så er der mange virus Norton ikke klarer å fjerne eller finne. Jeg anbefaler deg å prøve ut Norman Virus Control, eller evt. prøve The Cleaner. Håper en av disse programmene kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg fikk også Jeefo-faenskapen, rett etter at jeg hadde kjørt en systemskann. Selvfølgelig var jeg ikke skarp nok i gjerningsøyeblikket til å søke etter spesialverktøy, så jeg lot Norton ta seg av det. Dårlig idé. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 http://securityresponse.symantec.com/avcen.../w32.jeefo.html Jo, Norton vil fikse det. Det eneste du trenger å gjøre er å restarte maskina i Sikkerhetsmodus og så kjøre en full scan av "alle filer". Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Takker, Jippi, jeg greide det, men, alle progam som W32.Jeefo lå i ble helt fucka da, må innstalere alle programmene igjen.. Mvh Vegard Østrem Lenke til kommentar
benz Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Må bare spørre azone angående at Norton har problemer med å finne virus: hvor er det du har dette fra? Kunne ha vært interessant å vite. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Norton finner dette viruset, men klarer ikke renske alle infiserte filer for det. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 svar til benz: Dette har jeg fra egen erfaring, samt andre med samme problem (venner, bekjente, andre.. og DMsetup @ EFNet - Engelsk antivirus hjelpekanal - Tester blant annet flere antivirus programmer, leter etter feil (bugs) og rapporterer dette). Av den grunn gikk jeg over til Norman Virus Control, og har aldri hatt virus siden jeg byttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå