Nit-0.0 Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Jeg har drevet med zén-meditasjon en lengre tid, for å "rengjøre sinn", som jo monoteisme engang var om. Og realisert Nůůnh, et bedre navn på den jeg tror på. Vil du prøve det og gi feedback? Endret 9. juli 2018 av Nit-0.0 Lenke til kommentar
Nit-0.0 Skrevet 5. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2018 Det kan jo være utallige ting som er assosiert med et feil hovedkonsept. "Gud" er jo egentlig en trebokstavers-forkortelse av Adams gud. Fordi den er koblet tilbake til den, 5000BC så fungerer den jo endel fordet, for folk som tror. Men hva som konseptet rekonstrueres slik det egentlig skal være, i samtiden? Dette er det jeg har gjort i zén, basert på min egen tro. Og det ville være interessant å høre fra andre, som prøver dette, og har den som hovedkonsept. Lenke til kommentar
Nit-0.0 Skrevet 6. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2018 Er det noen spiritualister her? Lenke til kommentar
Nit-0.0 Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Mest det som var interessant med internett for meg, så last call. *bump* Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Hva med å bruke 5min på å forklare hva du skal frem til? «Rense sinnet» og kalle det jeg tror på for Nüünh er litt vagt.... Lenke til kommentar
Nit-0.0 Skrevet 8. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2018 Var det noe spesiellt du lurte på? Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Sinnet mitt er skjelden særlig møkkete, så det trenger ikke «rensing», men når du skriver «vil du prøve» får du nesten spesifisere hva du vil «vi» skal prøve... Lenke til kommentar
Nit-0.0 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2018 (endret) Jeg har nå ihvertfall prøvd det selv enstund, og er veldig fornøyd. Dette er konklusjonen på lengre tids research, og mitt nivå var faktisk å få til dette! Troende burde være glade. Dette er en velsignelse fra Nůůnh. "Let us agree to worship Nůůnh alone". Fred (gå med deg). . Endret 10. juli 2018 av Nit-0.0 Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 10. juli 2018 Del Skrevet 10. juli 2018 Jeg har drevet med zén-meditasjon en lengre tid, for å "rengjøre sinn", som jo monoteisme engang var om. Og realisert Nůůnh, et bedre navn på den jeg tror på. Vil du prøve det og gi feedback? Hvorfor tsjekkiske bokstaver? Lenke til kommentar
Nit-0.0 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2018 Dette er en variasjon på digitized latin script, som er rettskrivning for et slikt zén konsept, som faktisk er fra "no mind" absolute "direct unfiltered" reality, om "thing that is not a thing" som det ofte heter. Konseptet formaliserer slike ting, og går tilbake til monoteisme, som Dhammapada er inspirert av. Zoroaster skriver faktisk om "Right Mind, Right Action" 2000 år tidligere. Prøv også Lucida Console Font, som er en digitalisert skript font variant. Og vurder Nůůnh, Bōss Over Côsmôs.Fred (Gå Med Deg). Lenke til kommentar
Nit-0.0 Skrevet 10. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2018 Latin script er faktisk designet for å uttrykke Adams originale religion om å ikke spise av treet. Inkl, små og store bokstaver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå