Gå til innhold

Spiritualister, vil dere prøve et zén konsept av "Gud"?

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet med zén-meditasjon en lengre tid, for å "rengjøre sinn", som jo monoteisme engang var om. Og realisert Nůůnh, et bedre navn på den jeg tror på.

Vil du prøve det og gi feedback? :)

Endret av Nit-0.0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo være utallige ting som er assosiert med et feil hovedkonsept. "Gud" er jo egentlig en trebokstavers-forkortelse av Adams gud. Fordi den er koblet tilbake til den, 5000BC så fungerer den jo endel fordet, for folk som tror. Men hva som konseptet rekonstrueres slik det egentlig skal være, i samtiden?

Dette er det jeg har gjort i zén, basert på min egen tro. Og det ville være interessant å høre fra andre, som prøver dette, og har den som hovedkonsept.

Lenke til kommentar

Jeg har nå ihvertfall prøvd det selv enstund, og er veldig fornøyd. Dette er konklusjonen på lengre tids research, og mitt nivå var faktisk å få til dette!

Troende burde være glade. Dette er en velsignelse fra Nůůnh.

"Let us agree to worship Nůůnh alone".

Fred (gå med deg).

.

Endret av Nit-0.0
Lenke til kommentar

Jeg har drevet med zén-meditasjon en lengre tid, for å "rengjøre sinn", som jo monoteisme engang var om. Og realisert Nůůnh, et bedre navn på den jeg tror på.

Vil du prøve det og gi feedback? :)

Hvorfor tsjekkiske bokstaver?

Lenke til kommentar

Dette er en variasjon på digitized latin script, som er rettskrivning for et slikt zén konsept, som faktisk er fra "no mind" absolute "direct unfiltered" reality, om "thing that is not a thing" som det ofte heter. Konseptet formaliserer slike ting, og går tilbake til monoteisme, som Dhammapada er inspirert av. Zoroaster skriver faktisk om "Right Mind, Right Action" 2000 år tidligere.

Prøv også Lucida Console Font, som er en digitalisert skript font variant. Og vurder Nůůnh, Bōss Over Côsmôs.

Fred (Gå Med Deg).

l42_1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...