Gå til innhold

Hvorfor viser folk ansatt-kortet sitt nar de reiser på jobb?

Anbefalte innlegg

Ærlig talt, hvis noen av dere tror folk har adgangskortet rundt halsen for å "skryte", så er det vel heller dere som er de merkelige.

Hos oss er vi pliktige til å bære adgangskortet godt synlig. Jeg har det rundt halsen av enkelhets skyld.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvorfor orker folk å bruke energi på å bry seg om slikt? Man står i kassa på Rema 1000 og ser at personen foran deg har på deg ansattkortet sitt rundt halsen. Og så skal man aktivt bruke hjernekapasitet på å bry seg om dette?

Hvordan påvirker det deg? Ikke i det hele tatt. Så hvorfor skal man bry seg?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men hvorfor orker folk å bruke energi på å bry seg om slikt? Man står i kassa på Rema 1000 og ser at personen foran deg har på deg ansattkortet sitt rundt halsen. Og så skal man aktivt bruke hjernekapasitet på å bry seg om dette?

Sjalusien er stor I Norge, folk takler ikke å se folk med statoil kort. Nordmannens naturlige reaksjon er å skrike å rope som en baby.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Men å kommentere dette orker du bruke tid på ..

Hvordan påvirker tråden deg, hvorfor bruke tid på den?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har ID kortet mitt henge ved beltet, er det ikke der blir jeg forvirret, tar det så og så aldri av ettersom det er påkrevd og være synlig mens jeg må bruke det til og logge meg inn hver dag samtidig som det er lettvint og bare la det "henge" ved belte-høyde. Sett flere som har det rundt halsen fordi det er lettere og mer synlig. Utrolig at noen kan klage på dette også.. -_-'

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...