genesis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 er veldig keen på 5.1 sorround på datarommet. har nå fått muligheten, mangler "bare" høytalere hva mener dere er det beste/billigste jeg bør satse på? har dere forskjellige (gode) nettadresser, så kan jeg bla litt selv.... må ha meg en 12" sub, ellers er det jo bare å komme med allsalgs forslag Vil ikke bygge selv, denne gang. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei Hva salgs prisklasse tenker du på? Skal du ha pc-høyttalere eller vanlige hifi høyttalere? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hifi sub - aktiv 12" = 2-2,5k 5 = hvor billig får man det? og hva må man opp i for litt "kvalitet"? (eks eltax på komplett? 1k) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hifi sub - aktiv 12" = 2-2,5k 5 = hvor billig får man det? og hva må man opp i for litt "kvalitet"? (eks eltax på komplett? 1k) Du kan få det latterlig billig. Det du bør huske på er at du får det du betaler for Mitt tips er å vente med suben og bruke litt mer penger på høyttalere. Jeg tenker alltid kvalitet over kvantitet. For ca 8500,- får du f.eks et greit oppsett med høyttalere fra Dalis blå serie. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 En kamerat ov meg har Eltax..og til den prisen maa jeg si at jeg ble imponert av lyden . Holder til film / musikk i et passe stort rom etter min mening . Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) fant noe nå, som virket profft nok, så får jeg heller spare inn på andre fronter (vente lenge lenge med nytt skjermkort) sjekk ut denne suben_ http://www.electricplanet.no/default.asp?section=54&id=400 noe negativt? meget bra pris? høytalersett_ det står mellom to, den hundrelappen ekstra har lite å si, hva bør jeg velge http://www.electricplanet.no/default.asp?section=95&id=382 og http://www.electricplanet.no/default.asp?section=95&id=393 Luxor 5 er jo stil..... men? edit_ var vist samme pris... hmm har jeg sett skevt? Endret 15. desember 2003 av genesis Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 fant noe nå, som virket profft nok Det er mye som kan virke "profft" inntil du får hørt på det Med fare for å gjenta meg selv, du får det du betaler for. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har selv en Eltax Millenium MKII-pakke, noe som egentlig bare skulle være en nødløsning da mine dyrebare Dali-høyttalere ble offer for en liten gutt med nysgjerrige hender. Men lyden som møtte meg da jeg satte på Vangelis med Chariots of fire var faktisk relativt bra , og når de hadde spilt i ca 100 timer var gjengivelsen svært nydlig, spesielt ved tanke på at jeg hadde betalt 1995 kr for de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå