Gå til innhold

Hvilken mobil!?

DementiC

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon.. Helst før jul.. Valget står mellom Samsung S300M, Sony Ericsson z600 og Sony Ericsson t610..

Noen som har erfaring med S300M? Har ikke fått lest så mye om den, men den er definitivt den jeg har mest lyst på tror jeg.. Eneste minuset er at det ikke er kamera på den.. Noen som vet om man kan legge til ord i ordlisten på S300M?

Når det gjelder t610 så syns jeg den er så kjedelig fordi "alle" har den.. Greit nok at den er god, men syns det er så kjedelig og lite oppfinnsomt :cry:

Z600 har jeg hørt har blitt utsolgt og at de ikke venter inn nye før på nyåret.. Noen som vet om dette stemmer?

Til slutt, så er det fult lov til å komme med anbefalinger.. Pris skal vere på ca 2000 med YoungTALK (max 3500 uten abb)

mvh

DementiC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mange lignende tråder her på forumet om samme prisklasse så se deg runt ;)

men skal du ha fra dagens marked så er nok disse mobilene intresante (under 3000kr.)

SE t610, Siemens S55, Siemens ST55

s300m vil jeg ikke anbefale og z600 er i grunnen samme mobil som t610 bare at den har en annen type skjerm og er 2 ganger så tjukk og er en klapp telefon ;)

minus med t610 er minnet og at "alle har den" (hvis du bryr deg noe om det)

men god telefon...

ps. du kan kjøpe car-100 til t610 og z600, liten bluetooth bil :D

Lenke til kommentar
mange lignende tråder her på forumet om samme prisklasse så se deg runt ;)

men skal du ha fra dagens marked så er nok disse mobilene intresante (under 3000kr.)

SE t610, Siemens S55, Siemens ST55

s300m vil jeg ikke anbefale og z600 er i grunnen samme mobil som t610 bare at den har en annen type skjerm og er 2 ganger så tjukk og er en klapp telefon ;)

minus med t610 er minnet og at "alle har den" (hvis du bryr deg noe om det)

men god telefon...

ps. du kan kjøpe car-100 til t610 og z600, liten bluetooth bil :D

Z600 skal hvist være en BMW når det gjelder "kjøreegenskaper" noe T610 definitift IKKE er... :thumbs:

Lenke til kommentar

Skal bare legge til at z600 er kommer i et lite volum i norden siden de fleste blir solgt til vodophone live som en kjempekunde i forhold til kunder i norge.

Bilen er et morsomt leketøy, som jeg har hittil brukt i 10 min. lol

Just showoff.

Habla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...