AfterGlow Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 <br data-mce-bogus="1">Den nye Android P-betaen er ferdig – skal ligne på den endelige versjonen Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 "<br data-mce-bogus="1">" ? 2 Lenke til kommentar
TeslaS Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Eneste jeg leser at operativsystemet overvåker mer av det man gjør, noe som sikkert lagres i den fantastiske skyen. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Så dersom mobilen din hackes av en ondsinnet app, så kan den ondsinnede app'en nytte seg av AI for på en mer effektiv måte skulle kunne utnytte deg? (flott) Endret 4. juli 2018 av G Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Eneste jeg leser at operativsystemet overvåker mer av det man gjør, noe som sikkert lagres i den fantastiske skyen. Når man blir demens kan man kjøpe tilbake data om seg selv og dermed få full oversikt over hvordan man levde livet. Den fantastiske skyen vet allerede mer om folk enn det folk vet om seg selv. 3 Lenke til kommentar
Korken Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Eneste jeg leser at operativsystemet overvåker mer av det man gjør, noe som sikkert lagres i den fantastiske skyen. At du tørr å bruke dette kommentarsystemet med den holdningen der. Lenke til kommentar
oppat Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Kult, så batteri-AIen kan (mis)brukes til å vite hvor viktig brukeren synes din app er i forhold til alle andre apps? Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 (endret) Når man blir demens kan man kjøpe tilbake data om seg selv og dermed få full oversikt over hvordan man levde livet. Den fantastiske skyen vet allerede mer om folk enn det folk vet om seg selv. Det mest geniale er jo at alle utenom deg selv, vet hvor du befinner deg (GPS-sporing) når du går deg bort i fra aldershjemmet. Kjempefint Endret 5. juli 2018 av G Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 11. juli 2018 Del Skrevet 11. juli 2018 At du tørr å bruke dette kommentarsystemet med den holdningen der. Jeg er tørr bak ørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå