knipsolini Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Hazard er overlegen. Brasil har ikke sjans til å stoppe ham. Endret 6. juli 2018 av knipsolini Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Hazard gjør en manns jobb på slutten 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Veldig snar til å blåse av synes jeg Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 For en kamp av Hazard og en vill redning av Courtois på slutten! 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Drillo må være full Evt bare senil. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Blåser på sekundet. Fått mye disse dommerne? Kommer du borti en belgisk spiller med lillefingeren så frispark. Tar du en brasiliansk i øyet før han skal ta ballen i mål er det ingenting. "Sykt" bra fotball. Endret 6. juli 2018 av Lami Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Usikker på om du fulgte med på hvor mye juling Hazard fikk på slutten der. Kanskje Brasilbrillene dine dogget litt av sinne? 2 Lenke til kommentar
Horge Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Deilig, da er vi allerede kvitt alle barnehagebarna fra latinamerika. Kjenner jeg er mer enn mett på filming, sutring, uthaling, usportsligheter og stygt spill fra Argentina, Brasil, Colombia og Uruguay. Lyspunktet fra den kanten av verden var helt klart Mexico. 3 Lenke til kommentar
Horge Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Blåser på sekundet. Fått mye disse dommerne? Kommer du borti en belgisk spiller med lillefingeren så frispark. Tar du en brasiliansk i øyet før han skal ta ballen i mål er det ingenting. "Sykt" bra fotball. Prøver du å konkurrere med Neymar om hvem som kan gjøre oss mest flau? 8 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2018 Deilig å bli kvitt alle surrehuene fra Sør-Amerika. 7 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Fantastisk å se neymar ryke på hue og ræva ut. Egentlig liker jeg brasil men det er umulig med en spiller som neymar, som forøvrig har blitt vemmeligere enn ronaldo. Belgia er ok! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Deilig, da er vi allerede kvitt alle barnehagebarna fra latinamerika. Kjenner jeg er mer enn mett på filming, sutring, uthaling, usportsligheter og stygt spill fra Argentina, Brasil, Colombia og Uruguay. Lyspunktet fra den kanten av verden var helt klart Mexico. Og Peru kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Deilig å bli kvitt alle surrehuene fra Sør-Amerika.Fotball er for europeere! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Herlig at Belgia er videre! Måtte gå hen å vinne hele dritten! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Blåser på sekundet. Fått mye disse dommerne? Kommer du borti en belgisk spiller med lillefingeren så frispark. Tar du en brasiliansk i øyet før han skal ta ballen i mål er det ingenting. "Sykt" bra fotball. Haha. Sjokk at du kommer med beskyldninger om at dommerne er kjøpt og betalt. I hver kamp jeg har sett deg aktiv i så kommer du med samme greia. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå