MartinF Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Aldri straffe. Nå må de helvetes spillerne slutte å hive seg... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Var ikke den siste straffe? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Herregud for ei klyse av en drittunge Neymar er. Håper noen knekker begge beina på han en dag. Ingenting å gjøre på en fotballbane 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Der var det straffe. Fyfaen det er så deprimerende å se på dette her. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Må innrømme at jeg savner gamledager hvor Drillo kom med lange taktiske analyser, ofte avbrutt av Scheie. Nå er det flate selvfølgeligheter som "enten scorer Brasil eller scorer Belgia på en kontring". 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Hva skjedde der? Den er jo soleklar hvis det ikke er en teknikalitet som hindrer straffe der? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Hva skjedde der? Den er jo soleklar hvis det ikke er en teknikalitet som hindrer straffe der? Hvis de som sitter og er ansvarlige for VAR ikke dømmer straffe på den vet ikke jeg hva som er. Håpløst at Kompany slepper unna uten noe der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Karma for filming sikkert 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Hvis de som sitter og er ansvarlige for VAR ikke dømmer straffe på den vet ikke jeg hva som er. Håpløst at Kompany slepper unna uten noe der. Ballen er ute av spill. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Filming? Må dere gi dere. Med en gang en brasilianer er nede så "filming". Jyyz. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Ballen er ute av spill. Har ingenting å si. Ref kommentatorene på TV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Neymar ødelegger jo mer for Brasil enn noe annet Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Må innrømme at jeg savner gamledager hvor Drillo kom med lange taktiske analyser, ofte avbrutt av Scheie. Nå er det flate selvfølgeligheter som "enten scorer Brasil eller scorer Belgia på en kontring". Lise Klaveness kommer jo med mye vissvassanalyser, men tror folk flest foretrekker å holde det enkelt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Må jo være derfor? En regel jeg ikke kjenner til om at det ikke gjelder fordi ballen er ute. Men minner meg om en gang en Vålerenga-spiller havnet i en krangel med en annen spiller, og dyttet han over ende innenfor 16-meteren. Ballen var et helt annet sted, men ble likevel dømt straffe. Endret 6. juli 2018 av knipsolini Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Foretrekker Klaveness over Drillo, men mest av alt burde TV2 ha VM alene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå