MartinF Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Jeg FATTER ikke hvorfor dommerne ikke bare hiver ut gule kort når spillerne ikke hører etter... Eneste måten å få slutt på det på er å vise at det ikke er noe vits å krangle med dommer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Skulle gjerne sett fleire reprisar av kva som skjedde då Mbappe gjekk i bakken. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Deilig med Uruguay ute. Bare å håpe at Neymar og co ruller seg ut av VM. Gleder meg til å se tårene hans når de ryker. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Jeg FATTER ikke hvorfor dommerne ikke bare hiver ut gule kort når spillerne ikke hører etter... Eneste måten å få slutt på det på er å vise at det ikke er noe vits å krangle med dommer. Enig. Eller retrospektiv bans, bøter osv. I det aller minste. Lenke til kommentar
forvirra Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Tipper Neymar satser på 10 ruller i slengen i dag, og blir sikkert skadet 30 ganger Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Håper dommeren er tøff og straffer filming og/eller klaging på VAR. 1 Lenke til kommentar
forvirra Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Har Belgia forsvar i det hele tatt?? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Har Belgia forsvar i det hele tatt?? Ja, men den beste midtbanespilleren deres spiller spiss og den nest beste er på benken... 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Liker ikke Belgia, men alternativet er verre. Så dette var deilig. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 (endret) Her er det bare å gå for 7-1. edit: Så reprisen bakfra, dæven for et bra skudd! Endret 6. juli 2018 av Horge Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. juli 2018 Del Skrevet 6. juli 2018 Wow brasil skalfå noe å jobbe med nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå