Lami Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Det tror jeg ikke. Spørs om sjefene lar Russland tape på hjemmebane. Men håper på Kroatia. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Russerne er dopet som faen, tar nok kroatene både på løpsstyrken og i spillet. 1 Lenke til kommentar
forvirra Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Tipper det kommer et rødt kort i denne kampen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Når ble Cherychev så god...? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Jeg ville vært fornøyd om jeg hadde scoret et slikt mål. Pent. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Russerne så jo helt tafatte ut der. Så mange i boksen enda. Surrealistisk at de klarte å gjøre noe ut av det der. Endret 7. juli 2018 av Fresh Prince Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 4 russere rundt Kramovic?? og ingen på han , pent Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Russerne så jo helt tafatte ut der. Så mange i boksen enda. Surrealistisk at de klarte å gjøre noe ut av det der. Jeg liker at Kroatia scoret derimot, heller dem enn Russland til semien. Det var vel ikke akkurat allverdens til markering, da. Det har du rett i. Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Når ble Cherychev så god...? Vet du ikke det? Han har tatt veksthormon, det har ihvertfall hans far fortalt til medier. Som Cherychev selv har i ettertid unnskyldt med at faren hans forstod ikke spørsmålet og journalistene må ha misforstod faren hans. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ingen veksthormoner gir deg skuddbeinet han har vist et par ganger under VM. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Ekstraomganger her fordel England! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå