MariusJS Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Da ser det ut til at Telenor offisielt kommer med eSIM allerede i år https://www.online.no/mobiltjenester/dette-er-esim?cid=10314_mob_nyb_awa_all_02072018_nul_sim_kort Så får vi håpe de åpner for at MVNOer kan benytte dette asap, samt at Telia og ICE kommer etter så fort som mulig/lanserer samtidig eller før! 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Jeg vil gjerne ha eSIM i laptoper, så jeg slipper å forholde meg til hotspot fra telefonen 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2018 Lurer dog på om dette kommer til å åpne for "Apple SIM" som er i mange iPad modeller Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 “De første mobilene kommer kanskje til neste år, men vi forventer ikke noe rush.” Lenke til kommentar
Nystic Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Skal nevnes at både Google Pixel 2 og Pixel 2 XL allerede har eSIM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå