bentose Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Sjekk under ????\Current Version\Run og Run Once Kanskje ligg der eit script som installerer mysearchnow automatisk. (Prøv også Start, Kjør, msconfig og oppstartfliken der) Du må kanskje også slå av System Recovery slik at ikkje XP "reparerer" det du "ved eit uhell" fjerna. Bent Endret 16. desember 2003 av bentose Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har selv vært borti det samme problemet med Lycos SideSearch.... Når jeg fikk fjernet det, kom jeg ikke på nettet... En måte å omgå problemet på er å høyreklikke oppe i IE vinduet, fjerne verktøy linjen du ikke vil ha og aktivere "Lås verktøylinjene" Lenke til kommentar
lceger Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har du lagt inn noen popupkiller, mener å huske at den følger med på en av de. Og at den gjenoppretter seg selv som startside hver gang maskinen startes Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Hanskongen og bentose... Jeg har prøvd deres forslag også... Men til ingen nytte... Trudde ikke det skulle være så vanskelig.. Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Jeg leste det en plass der det sto hvordan man fjernet det. Jeg tror faktis det sto i K-Komputer. Skal komme tilbake hvis jeg finner bladet der det sto. Endret 16. desember 2003 av Fenalår Lenke til kommentar
lceger Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 http://forums.spywareinfo.com/index.php?showtopic=8730 her er en som har slitt litt med det samme, med oppskrift på hvordan fjerne. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 En link til med hjelp: http://www.doxdesk.com/parasite/lop.html Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Ok, fikk vekk det meste men ikke alt sammen.... Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Man kan jo bruke Opera eller andre browsere.... Eller installere uten sponsor programmet.... Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Man kan jo bruke Opera eller andre browsere.... Eller installere uten sponsor programmet.... ja men hvordan gjør man det da? har selv hatt dere tulle der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå