stian123 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei! Jeg har fått den dritten mysearchnow på data'n... Den trur den bestemmer og legger seg selv til startside og lager verktøylinjeknapper osv... Hvordan får jeg fjernet det?? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 du kan legge inn et fint program som heter spybot. det fjerner alt av slikt spywarez AdAware(er ikke sikker på om det er riktig stavet men) er også et program å annbefale som gjør akkurat samme nytten. lykke til Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Ååhhh... Det virka ikke... Jeg fant 10 andrefiler da men.... Oppdaterte porggen og alt... Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ååhhh... Det virka ikke... Jeg fant 10 andrefiler da men.... Oppdaterte porggen og alt... prøv med adaware Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Det var Adaware jeg brukte... Adaware 6 Pro Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 spybot, prøvd det????? du kan laste det her Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 slett msn pluss (den siste versjonen)! det som gjør at det kommer Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Ja, jeg fant noe der oxo.... Litt sinnsykt... Formaterte data'n i går... Instalerte Operativsystemet idag... og vips... 20-25 spywarefiles... Skal skjekke om det blei borte Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Bruk ad aware eller ka dei heiter ein gong i veka. Då slepper du å ha pc som boss bøtte Endret 15. desember 2003 av londoy Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hehe... smart.... Men det er altså ingen som veit hva filen(e) til my search now er da? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ååhhh... Det virka ikke... Jeg fant 10 andrefiler da men.... Oppdaterte porggen og alt... Heldig du, jeg fant 235. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hehe... Aldri brukt det før kanskje? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hehe... Aldri brukt det før kanskje? Nei Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Eg anbefaler alle og bruke ad awre eller lignande ein gong i veka! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 En gang i uka? Jeg ville si to ganger i uka... Det er sinnsykt mye som kommer inn... Jeg har jo fått 25 filer bare på noen timer idag... Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 En gang i uka? Jeg ville si to ganger i uka... Det er sinnsykt mye som kommer inn... Jeg har jo fått 25 filer bare på noen timer idag... Nå er det jo sånn at de ikke kommer av seg selv, de følger med i programmer som du laster ned og installerer på pc'n. Så er det jo det da å ikke falle for fristelsen å trykke på OK, Yes, Download, Adjust Internet Time m.m. som måtte dukke opp på skjermen. Om en banner spretter opp i browseren din som forteller at du har vunnet en gevinst, det gjelder bare å trykker "her" først....Du tror vel ikke at du har vunnet noe da??? De eneste som vinner på ditt klikk er de som annonserer. Tenk deg om flere ganger før venstre knotten på musa brukes. AdAware & Spybot er bra programmer. Ellers så vil jeg anbefale å gå inn i Kontrollpanelet - Legg till/Fjern programmer og avinstaller 'kjekkt å ha programmer' Lykke til. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Her ligger den C:\Documents and Settings\Preben\Lokale innstillinger\Temp Trenger å ta på vis sjulte filer..... så kjeme du fram Endret 15. desember 2003 av londoy Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det går ann å slette sponsorprogrammet til messenger plus uten å slette hele messenger plus... du må ikke ha sponsorprogrammet Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 gå i regedit og finn "mysearchnow" under internet explorer settings.. hvis du får fjerna det der, vil ikke programmet starte når du starter ie. husker ikke hvor ellers du må fjerne det, jeg styra litt rundt i 5 min før jeg fant alt.. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg Fjerna det fra regedit.... Software/Microsoft/internet Expolorer/Main. MEn det kommer opp fortsatt... Jeg har trodd at det liger en eller to filer i Windows mappa.... De må jo ligge ett sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå