wingca Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) T-Mobile til stede i 210 land. Hva mener du? Det står det på nettsiden dems ved "Texting and data abroad". Endret 11. september 2018 av wingca Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Greit, hvis du ikke vill lese vilkårene i detalj så gjør dem vell ikke det Lenke til kommentar
wingca Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Greit, hvis du ikke vill lese vilkårene i detalj så gjør dem vell ikke det Du leste jo det du også: "During congestion, Essentials customers may notice speeds lower than other customers and further reduction if using >50GB/month." >50GB betyr over 50 GB. Lurt å ikke lese for fort vet du Endret 11. september 2018 av wingca Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Du leste jo det du også: "During congestion, Essentials customers may notice speeds lower than other customers and further reduction if using >50GB/month." >50GB betyr over 50 GB. Lurt å ikke lese for fort vet du Usikker på om du troller eller hva som er greia? Rett ved siden av står det: * Video streams at up to 1.5Mbps. USA sitt telemarked er det siste vi ønsker å få i Norge. Uansett hva dem påstår de ikke gjøre, så blir de avslørt i å begrense brukerene stadig vekk. https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-09-04/youtube-and-netflix-throttled-by-carriers-research-finds Endret 11. september 2018 av MegaMann2 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Det står det på nettsiden dems ved "Texting and data abroad". Det betyr at kundene deres kan bruke telefonene sine i 210 land. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 Etterhvert vil uansett alle mobiloperatører i Norge også gå over til fri data på 4G og i fremtiden på 5G. Det er bra at Chili begynte, nå vet de andre mobiloperatørene at det blir konkurranse om å levere fullverdige abonnementer med fri data. I USA har Sprint (https://www.sprint.com/en/shop/plans/unlimited-cell-phone-plan.html) med flere begynt med fri data, tekst og tale. Telia (https://www.telia.no/data-boost) har begynt med noe som heter "Data Boost" med "ubegrenset data i 1 eller 3 timer", men folk ønsker jo 24 timer med ubegrenset data hele året, så da burde Telia kanskje satse litt høyere enn "1 eller 3 timer". Og inkludere dette i alle abonnementene, ikke bare som en tilleggspakke. Etter at jeg byttet til Chili så har et par andre operatører prøvd å prakke på meg abonnementene sine. Når jeg har forklart at jeg har fri data fra Chili så blir de ubekvemme og må innrømme at, nei, de har nok ikke noe som kan konkurrere med det. Og så sier jeg at de gjerne kan prøve igjen når de har noe tilsvarende, men frem til da så blir jeg der jeg er nå. Hvis flere gjør som meg så kan det tvinge andre til å komme med konkurrerende abonnementer. 2 Lenke til kommentar
mrkaisen Skrevet 11. september 2018 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) Etter at jeg byttet til Chili så har et par andre operatører prøvd å prakke på meg abonnementene sine. Når jeg har forklart at jeg har fri data fra Chili så blir de ubekvemme og må innrømme at, nei, de har nok ikke noe som kan konkurrere med det. Og så sier jeg at de gjerne kan prøve igjen når de har noe tilsvarende, men frem til da så blir jeg der jeg er nå. Hvis flere gjør som meg så kan det tvinge andre til å komme med konkurrerende abonnementer. Lurt, og neste gang selgere ringer deg, kan du be dem om å videreformidle en melding til sjefen. For eksempel "Fri data er kommet for å bli. For å bli konkurransedyktige i fremtiden må selskapet derfor åpne opp for fri data". Om mange nok gjør dette går selskapene fortere over til fri data. Så kan dem heller konkurrere på pris og hastighet. Endret 11. september 2018 av mrkaisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg