Rayen99 Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Hei! Skal på en hyttetur i sommer der jeg vil lage noe morsomt å drikke. Vanligvis lager jeg vannmelon geleshots, at man rett og slett fyller en vannmelon med gele, også spiser man geleen som en vanlig vannmelon. Har dere kanskje noen andre morsomme ideer som jeg kan lage? Har sett litt på å kanskje lage saftis med vodka, men vil ha noe annet også! Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Punsj eller sangria kan være festlig å servere frå ein stor bolle. Saftis kan være vanskelig å få til å smake godt sidan vatnet fryser før alkoholen. Sjølv med veldig svak blanding kan du lett ende opp med saftis der det einaste som smelter i munnen er spriten. Då ender du opp med å suge på rein vodka og at nesten all smaken og isen sitter igjen på pinnen. Slush er eit betre alternativ som gir betre smak. Ellers er det mykje du kan gjere ved å farge alkoholen med konditorfarge og serverer alkoholen i festlige glas med garnityr. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Støtter sangria som sommerdrink. Genialt enkelt å lage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå