Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Bli kjent kaller de abonnementet. 25 GB i to mnd.Noen som vet hvordan reglene er for å få tegnet dette abonnementet for tidligere kunder, og evt. hvor lang tid det går mellom hver periode?Alternativt om det følger telefonnummer eller personnummer? Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Du kan jo bare prøve og bestille og se? Det er såpass nytt at kanskje de ikke vet selv ennå!? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Du har hatt et abonnement fra ice på dette nummeret tidligere og kan derfor ikke få Bli Kjent. Velg gjerne et av våre andre mobilabonnement. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Du har hatt et abonnement fra ice på dette nummeret tidligere og kan derfor ikke få Bli Kjent. Velg gjerne et av våre andre mobilabonnement. Litt sånn som hos Onecall da. Ikke at det koster mer enn to kalorier å bestille kontantkort hos Chilimobil og så portere nr direkte til ice eller onecall 5 minutter etterpå.. Det fungerer Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Litt sånn som hos Onecall da. Ikke at det koster mer enn to kalorier å bestille kontantkort hos Chilimobil og så portere nr direkte til ice eller onecall 5 minutter etterpå.. Det fungerer Selvfølgelig, men folk liker jo gjerne å beholde det nummeret de har. Lenke til kommentar
Kuwaddo Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Veldig greit dette her. Gir folk tid til å teste. Eg er selv bitt av Ice. Eg kan ikkje ringe skikkelig hjemme på grunn av problemer med skifte fra Ice til Telia under sametale rundt mitt hus. Sendte første mail til de 28. mai og det spretter fremdeles mailer frem og tilbake. Personlig er det ikkje krise for meg, da eg bryr meg mest om mobildata, som fungerer fint. Alle kiritiske samtaler går til min jobbtelefon fra Phonero. Værste samtale eg går glipp av hjemme pga. Ice er normalt bare morra mi som ringer og maser. Alltid greit å se slike "testperiode"-abbonnement. Gjør det lett å få skikkelig testet Ice dersom din bruk er mer avhengig av tlf samtaler. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. juli 2018 Del Skrevet 5. juli 2018 Slengte meg på dette tilbudet med et nytt mobilnummer. På hytten vår midt på Hardangervidden er det null mobildekning men går du ca ti minutter får du opp "kun nødanrop" og først etter en halvtime har både Telenor og Telia såvidt dekning. "Kun nødanrop" viser seg å være Ice som har en sender stående nærmere enn de to andre operatørene så da passet det perfekt å teste dekningen deres der for 99 kroner i sommer og ikke minst kan jeg jo teste dem litt andre steder. Fikk simkortet i dag og det er litt knotete å måtte legge inn APN-dataene manuelt (testet dem i iPaden først) men sånn er det vel med småoperatører frem til de blir anerkjente nok til at mobiltelefonene automatisk gjenkjenner simkortene deres. I leiligheten hjemme har jeg faktisk full 4G-dekning fra Ice i motsetning til Telia og Telenor som ligger mellom 1 og 3 streker. Sjekket finnsenderen.no og ser at de har en sender få gater bortenfor som nok forklarer det gode signalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå