Anterialis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Har en tabell på siden min, men så vil jeg at en link skal åpnes i dette "table". Vet hvordan jeg åpner linker i frames, men ikke i tabeller. Går dette ann?? Har skrevet: <table cellspacing="30" width="75%" height="50%" border="1"> <tr> <td width="330" id="table1"> ... </td> </tr> </table> osv.. men hvordan åpner jeg en link på samme side i dette "table"? <a href="something.xx" target="table1"> ??? prøvde det men fikk det ikke til å funke... Håper noen kan hjelpe meg med dette Endret 15. desember 2003 av w3p Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hva med å sette en iframe inn i tabellen da? Eller bare droppe tabellen og kun bruke iframe Endret 15. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 lag en iframe inni tabellen <iframe width="x" height="x" frameborder="1|0" name="x" src="path/til/fil.html"> Her kommer innhold </iframe> Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hvordan gjør man det da?? Har hørt om hvordan man setter inn iframe, men husker ikke hvordan man gjorde det. Noen som vet hvordan koden for "iframe" ser ut?? På forhånd takk.... Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 mens jeg skrev det forrige svaret hadde du over laget en beskrivelse.. så ikke dette før etterpå jeg hadde skrevet et nytt spm. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå