djgudleif Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 (endret) Hei, Det finnes noen grener innenfor sport i Norge som har live resultater og mange tidligere resultatlister men som ikke har noe platform for tipping. Jeg ser en mulighet for å regne ut odds fra statistikk og ha en tradisjonell nettbasert tipping på noen av disse aktivitetene. Da må jeg etablere et foretak som helt sikkert trosser gamblingloven. Det jeg lurer på er om man kan etablere et selskap i utlandet men jobbe med det fra Norge? Eller er det også ulovlig? Hvilke andre hindringer finnes, må det være innhentet tillatelse fra forbund som driver aktiviteten? Dersom man tar hundekjøring som et eksempel (det er riktignok ikke sportsgrenen jeg har tenkt), er det personvernutfordringer knyttet til å tippe på hundekjøreren dersom vedkommede blir navngitt? I trav ser jeg at de bare har navn på hestene. Med fotballspillere tipper man på navn, men de er med i en liga og har sikkert skrevet under på noe. Endret 3. juli 2018 av Edgelord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå