Kurt Lekanger Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Ikke bare datamaskiner, men også mennesker går gjennom brukernes epost manuelt.App-utviklere kan lese epostene til millioner av Gmail-brukere Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Sjekket, slettet 90 apper som jeg ikke lenger brukte (gamle) og fant kun en app som var en gammel epost app som FORTSATT lå inne.. Glad den er slettet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Har heldigvis god kontroll på dette, men tør ikke tenke på hvor mange som dette faktisk går utover. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Not Cool. Sjekka. Hadde to liggende. Men. -Not cool. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 4. juli 2018 Del Skrevet 4. juli 2018 Av sikkerhetsgrunner kobler jeg aldri opp min e-postkonto på telefonen. For bare kort tid siden var det ingen som bekymret seg over at man ikke besvarte en e-post samme dag. Nå er folk hysteriske og innbiller seg at de må besvare alt i sanntid. Og gir fullstendig blaffen i at de eksponerer alt ved seg selv på nett, samtidig som mange av de samme er svært bekymret over hva norske myndigheter samler inn av data om dem. Forstå det den som kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå