akelbo Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Xbox Adaptive Controller er et designmessig mesterverk og en seier for spillbransjen.FEATURE: Mitt soleklare høydepunkt fra E3 2018 Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Litt i dyreste laget, men veldig bra gjort av Microsoft dette! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Der vant Microsoft E3. Er enig i at prisen er litt stiv, men dette er ny teknologi, og vil nok slite litt med noen barnesykdommer i starten. Men dette vil nok endre seg fort, når det har vært i salg for vanlige brukere en stund. Selvfølgelig blir det jo forbedret over tid, og "forrige generasjon" vil synke i pris. Uansett, meget bra initiativ av MS her. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Prisen er nok korrekt utfra at dette er et nisjeprodukt med tre år hardware-utvikling. Så spørs det om Microsoft noensinne vil selge nok av disse til å gå i pluss. Tror likevel ikke det er det viktigste for MS med dette produktet. Synes det er fantastisk at de muliggjør spilling for en langt større gruppe enn tidligere, og for de som går fra å ikke kunne delta i det hele tatt til å plutselig få muligheten så vil nok 849 kroner framstå som omtrent gratis. Kudos til Microsoft for denne, og fin artikkel! 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Jeg så for meg en mye høyere pris da folk i tråden sa prisen var stiv. 849,- er da en fin pris på dette produktet? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Det er kr 849,- for den grunnleggende kontrolleren, pluss alt annet du vil koble til den. Så i praksis blir det fort det dobbelte for mange. På den annen side gjør det jo spill mulig for folk som ikke kan bruke en vanlig kontroller av en eller annen grunn. Det er priceless. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Dette er overkommelig pris, tilsvarer mindre enn to nye spill. Eventuelt er dette noe i Norge man kanskje kunne få statlig støtte til. Men til under 900kr tror jeg fleste skulle greie det med egne midler. Kan bare slenge meg på skryten til Microsoft. De taper kanskje konsoll krigen penge messing. Men er med god margin best på forbruker vennlighet av de 3 store denne generasjonen. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Har allerede lest om denne en gang før på gamer Lenke til kommentar
Populært innlegg firberblad Skrevet 3. juli 2018 Populært innlegg Del Skrevet 3. juli 2018 Har allerede lest om denne en gang før på gamer Jeg venter veldig spent på poenget i innlegget ditt. 14 Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Kult, ble glad av å lese artikkelen! Blir spennende å se hvordan folk får brukt det Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Hadde jeg hatt behov hadde jeg kjøpt den på dagen og jeg håper det er løsninger for de som ikke har råd også. Tenk å kunne spille spill. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Har allerede lest om denne en gang før på gamerJeg venter veldig spent på poenget i innlegget ditt. Jeg venter i spenning inntil du skjønner hva jeg mente. At det et mulig. Å være uenig er en ting, men å ikke fatte hva jeg mente er litt trist for din del (og de 7 andre) 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. juli 2018 Del Skrevet 3. juli 2018 Da tror jeg vi ender opp med å vente lenge begge to 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå