Gå til innhold

FEATURE: Mitt soleklare høydepunkt fra E3 2018

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der vant Microsoft E3. Er enig i at prisen er litt stiv, men dette er ny teknologi, og vil nok slite litt med noen barnesykdommer i starten. Men dette vil nok endre seg fort, når det har vært i salg for vanlige brukere en stund. Selvfølgelig blir det jo forbedret over tid, og "forrige generasjon" vil synke i pris. Uansett, meget bra initiativ av MS her. :)

Lenke til kommentar

Prisen er nok korrekt utfra at dette er et nisjeprodukt med tre år hardware-utvikling. Så spørs det om Microsoft noensinne vil selge nok av disse til å gå i pluss. Tror likevel ikke det er det viktigste for MS med dette produktet. Synes det er fantastisk at de muliggjør spilling for en langt større gruppe enn tidligere, og for de som går fra å ikke kunne delta i det hele tatt til å plutselig få muligheten så vil nok 849 kroner framstå som omtrent gratis.

Kudos til Microsoft for denne, og fin artikkel!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det er kr 849,- for den grunnleggende kontrolleren, pluss alt annet du vil koble til den. Så i praksis blir det fort det dobbelte for mange. På den annen side gjør det jo spill mulig for folk som ikke kan bruke en vanlig kontroller av en eller annen grunn. Det er priceless. :)

Lenke til kommentar

Dette er overkommelig pris, tilsvarer mindre enn to nye spill.

Eventuelt er dette noe i Norge man kanskje kunne få statlig støtte til. Men til under 900kr tror jeg fleste skulle greie det med egne midler.

Kan bare slenge meg på skryten til Microsoft.

De taper kanskje konsoll krigen penge messing. Men er med god margin best på forbruker vennlighet av de 3 store denne generasjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har allerede lest om denne en gang før på gamer

Jeg venter veldig spent på poenget i innlegget ditt.

Jeg venter i spenning inntil du skjønner hva jeg mente. At det et mulig. Å være uenig er en ting, men å ikke fatte hva jeg mente er litt trist for din del (og de 7 andre)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...