Pug Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg lurer på hva en DivX/DVD-spiller klarer å spille av? Den klarer jo DivX videoer, og vanlige DVD-filmer, men klarer den å spille av andre videofiler? Som *.mpg/*.mpeg og *.avi? Vet jo at DivX er et komprimeringsformat, men klarer en DVD/DivX-spiller å spille av "vanlige" videofiler? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 kiss tar mangen formater www.mpx.no \ www.muticom.no Lenke til kommentar
dash Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg lurer på hva en DivX/DVD-spiller klarer å spille av? Den klarer jo DivX videoer, og vanlige DVD-filmer, men klarer den å spille av andre videofiler? Som *.mpg/*.mpeg og *.avi? Vet jo at DivX er et komprimeringsformat, men klarer en DVD/DivX-spiller å spille av "vanlige" videofiler? hvis du brenner mpg/mpeg filene som vcd/svcd skal det gå fint Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Elkjøp selger Philips DVD/Divx spiller for 1600-1700kr tror jeg det var. Du finner den i det siste flygebladet fra dem. "Tar også mange andre formater. DVD-spilleren er perfekt for deg, den skal kunne spille alt! Mange tilkoblingsmuligheter. " Regner med den tar vcd/svcd da.. Bare ringe å høre det. Endret 15. desember 2003 av JoaJoa Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Ok, men funker det å brenne ut en vanlig videofil, uten å gjøre om til VCD/SVCD/DivX, og spille av? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det kommer an på hvilken spiller du skal ha det.. Du kanå enkelt å greit ringe til den butikken som har spilleren du har lyst på å høre, evt gå inn på hjemmesiden til spilleren du vil ha å se etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå