Gå til innhold

Spillet "Manhunt" blir totalforbudt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært imot enhver form for spill- sensur; men det var før jeg så dette spillet. F*en for noe bestialsk dritt. Dette er det gode gamle; vi kan ikke lage et godt nok spill; så vi lager det det mest motbydelige, så får vi omtale i pressen. "All PR er god PR" prisippet skinner igjennom. Kommer aldri til å kjøpe det spillet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Er noen av dere i familie med dette?

Woha.. bra artikkel å finne på nett.. Doom ja. Det var jo akkurat slik jeg husket spillet, som beskrevet i artikkelen :dribble:

.... og med Manhunt? Det høres motbydelig ut. Nå er det slik rockstar er? Har ikke spilt GTA, kommer ikke til å spille dette heller tenker jeg.

Lenke til kommentar
liker ikke det der ass... Sensur, uansett hva, burde ikke forekomme. Er en start på et formynder samfunn det der. Skummelt! :thumbdown:

Kan være enig i at spill ikke skal sensureres, men dette går for langt. utspekulerte spill som dette har jeg ikke sansen for i det hele tatt. Tror de som liker å spille gode spill kommer til å holde seg unna dette. De må gjerne sensurere det her hjemme også for min del. Kun de som er nysgjerrige kommer til å kjøpe dette spillet. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Bra noken står imot....det blir liksom alt for dumt med slike spill. Det mangler jo totalt handling og det spill egentlig skal være. Eg er ein stor fan av alle gta spillene, mye pga. friheten du har, greit nok at du dreper ein del etterkvart, men Manhunt er jo bare patetisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...