Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Føler hun går for fort frem, redd for å såre henne

Anbefalte innlegg

Har møtt ei jente 4-5 ganger, og ting har gått bra de gangene vi har vært sammen. Men jeg føler at hun går veldig fort frem, og jeg lurer på om jeg begynner å bli skremt vekk.

Hun sier allerede at hun er redd for å miste meg, er ikke det rart å si det når vi har møttes så få ganger og ikke er sammen en gang? Hun tok bilde av meg og la det ut på snapchat med hjerter. Hun la også ut et bilde av meg på Insta uten å spørre meg først.

Hun er redd for at jeg plutselig ikke vil møte henne mer pga. tidligere erfaringer. Igjen synes jeg at det er rart å si det når vi har møttes så få ganger.

Jeg begynner å bli svært usikker, men er så utrolig redd for å såre henne skikkelig! Skal jeg fortsette og håpe at ting blir bedre, eller har jeg grunn til å være skremt?

Anonymous poster hash: 16b51...f84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortell henne hva som skjer og hvorfor - i beste fall så endrer hun seg, du blir hodestups forelsket og dere er sammen resten av livet relativt lykkelige, og i verste fall så gjør du henne så lei seg så hun ikke vil se deg mer (hvem har lyst til å prøve å ha ett langvarig forhold med noen som reagerer sånn på kritikk? Blir ikke bedre med årene..)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...