Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hjelp til kjøp av ny høyttrykksspyler

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er så lei av å betale i dyre dommer for å få bilene våre håndvasket og polert i bakgården til den lokale pizzasjappa bare for å få bøter for å ha begått sosial dumping når jeg har betalt opptil flere 20-kroner for innvendig og utvendig vask med lakkrens, voksing og polering!

Neida, det var selvfølgelig bare vås men jeg er i ferd med å innhandle en ny høyttrykksspyler og lurte på om denne:

https://www.staypro.no/byggtilbehor/hoytrykkspyler/hoytrykksspyler/nilfisk-e-1454-9-x-tra-høytrykksvask---

muligens er et godt kjøp. Den skal i all hovedsak brukes til skumming og vask av en ny MB B180 og en gammal Corolla, 3-dørers.

Om det er noen som har maken og som kan fortelle meg om skumdysa er noe særlig eller om den er tilsvarende Kärcher sin, altså tynt, slimaktig skum som renner av og tørker ut i løpet av 1 minutt vil jeg sette stor pris på det. Helst i løpet av... kort tid!

Mvh,

HanDerre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nilfisk 145.3-10 som ser ganske lik ut som den du ser på. Det gjelder den medfølgende skumkanonen også. Den brukte jeg en gang før jeg kjøpte en bedre en fra en av bilrekvisitaforretningene. Høytrykkspyleren er jeg veldig fornøyd med.

Jeg tror jeg har denne og de har andre alternativer. Vel verdt pengene.

Edit: Prisen var ikke så ille, omtrent det jeg betalte for noen år siden.

Endret av ikek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...