Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Rotet meg inn i en personlig krise

Anbefalte innlegg

Har aldri vært noe fan av forpliktelser i form av forhold,

Møtte så en litt frisinnet dame på jobbkurs og vi endte opp i senga sammen. Hun har en umettelig sex appetitt og vi gjør absolutt alt vi tenker på når det kommer til det seksuelle, vi er også spontane begge to og gjør mye nytt når vi først er sammen. Begge er enige om at vi ikke skal innlede noe forhold da vi har jobber som vi elsker og som krever mye. Derav blir dette noe ala fuckfriend men samtidig en god fritidsvenn som jeg har mye til felles med

På den andre siden så har jeg møtt en annen dame som jeg også kommer veldig godt overrens med. Hun er ikke den med mest selvtillit og er generelt svært søt og snill jente. Helt normalt sexliv og vi respekterer hverandre, dette er da jenta man kanskje ser for seg i et trygt og stabilt forhold med. Hun har dog sine dager da hun er irritert og virker noe bortskjemt og oppfører seg smålig dersom hennes vilje ikke blir innvilget.

Får ikke alle pros & cons med de her da jeg vil holde det kort, men enkelt sagt

Nr1: Morsom sprudlende jente som gir og tar, men som kanskje vil bli for mye i lengden

Nr2: Søt og god jente som man kan etablere seg med, men igjen leve helt A4.

Har enda å finne noe som er en blanding av disse to. Og når jeg nå har blitt godt kjent med over 50 stk iløpet av årene så begynner jeg å bli litt små frustrert over situasjonen.

Tidligere var jeg i et forhold i 5 år der alt ble for A4 med barn og hverdagene bare gikk som de gikk..

Jeg ser nok over gjennomsnittet bra ut og er en klassisk "dilf" som barnehage-damene tuller om når de tror jeg ikke hører dem. Så utseendemessig vil jeg ikke tro har satt en stopper for potensielle damer jeg har enten vært i kontakt med eller blitt kontaktet av, men ingen har vist noe særlig personlighet eller holdning som jeg ønsker å innlede et forhold til

Blir jo litt lei av å holde på med 2 stykk jenter i lengden også.  Har også tenkt tanken å bare leve slik jeg gjør når frem til det ikke går lenger og heller gå for å skaffe meg en hund. Siden det virker som at den "perfekte" parten som passer meg ikke finnes i midt område ^^

Har også prøvd dating steder, men har bare resultert i kvelder der damene vil ha sex og det appellerer fint lite til meg når det oser desperasjon om å bli elsket fra første stund

Anonymous poster hash: 21d7b...6da
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart at et A4 forhold ikke passer for deg. Unger er ikke noe å bry seg om.

Velg den første du forteller om, den frisinnede, med på alt, sexye dama.

Hun kommer til å droppe deg når du minst aner det, og gjør mest vondt. 

Endret av ChiaroScuro
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke helt hva poenget her er. Jeg rotet meg inn i en personlig anekdote.

Hvis du lurer på hvordan du skal få deg dame så anbefaler jeg å bare fortsette å møte folk. Selvtilliten din har du iallefall ikke problemer med så det burde ikke stoppe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...